Hallo!
De klantenservice heeft mijn achternaam een tijdje terug in mijn gegevens aangepast van [Meisjesnaam] naar [Partnernaam-Meisjesnaam]. Dit is voor mij nu overal te zien (bv. persoonlijke gegevens, factuur, contract, etc.)
Er is echter 1 plaats waar [Meisjesnaam] is blijven hangen en dat is de Ziggo App. (zie bijgevoegde screenshots)
Ik heb al meerdere malen de cache van de App geleegd op mijn iPhone en ook de App opnieuw geïnstalleerd, maar toch blijft er maar [Meisjesnaam] staan. Ik heb me ook rotgezocht in de App of het misschien door mij zelf aan te passen is, maar dan kom ik elke keer bij mijn klantgegevens uit waar het al goed staat.
Wie o wie weet waar ik dit kan aanpassen?
al uitgelogd en opnieuw ingelogd of app verwijderd en weer geïnstalleerd ?
Ja @anoniemforum, zoals ik al in de beginpost had vermeld:
Ik heb al meerdere malen de cache van de App geleegd op mijn iPhone en ook de App opnieuw geïnstalleerd, maar toch blijft er maar [Meisjesnaam] staan.
Helemaal goed @Dave
Ik had het idee dat ik misschien zelf iets over het hoofd had gezien, maar een fout in de app kan natuurlijk ook altijd nog.
Goedemiddag @FlyingApe,
Goed dat je even in de spreekwoordelijke pen bent gekropen om dit aan de kaak te stellen. Wel zo handig dat wanneer je gegevens wijzigt deze dan ook overal kloppen. Nu heb ik even gekeken in de browser versie, en daar staat het op dit moment wel goed. Kun jij eens kijken of dit bij jou in de webversie ook goed staat? Dan weten we meteen even in welke hoek we het moeten zoeken.
Hi @Roland voor zover ik kan zien klopt het overal op de webversie wel, het lijkt echt alleen een App probleem te zijn
Kijk, @FlyingApe ! Dan komen we ergens. Voordat ik aan van alles ga sleutelen, wil je controleren in onze app of je gebruik maakt van profielen? Het is mogelijk dat je deze naam aan een profiel hebt gegeven. Die namen van een profiel blijven hetzelfde als de tenaamstelling op het abonnement wordt veranderd.
Hoi @Meindert: ik heb maar 1 account op de App en dat is mijn eigen, ik denk dus niet dat ik gebruik maak van profielen.
Ik heb voor de zekerheid even gekeken bij accountbeheer en mijn account staat er als enige. Ik heb deze ook maar eens verwijderd en daarna opnieuw ingelogd, waarna ik nog steeds alleen [Meisjesnaam] zie. Ik zal onderin nog even een screenshot invoegen.
Ik wilde ook nog toevoegen dat het ook niet de tenaamstelling van de ingestelde bankrekening is, want daar staan de voorletters + achternaam van mijn man.
Goedemorgen @FlyingApe
Bedankt voor de volledige informatie, ik ga hier intern mee aan de slag.
Ik heb je probleem omschrijving doorgezet naar onze technische specialisten voor onderzoek van de oorzaak. Zodra we een reactie hebben, melden we ons in dit topic.
Goedemorgen @FlyingApe
ons onderzoeksteam wil graag wat meer aanvullende informatie voor het onderzoek.
Kun je mij deze informatie aanleveren?
Welk besturingssysteem en software versie gebruik je op je apparaat?
Welk merk en type mobiel heb je?
Ervaar je dit ook op een ander apparaat middels onze app?
Hoi @Jamyla wat fijn dat het zo serieus opgepakt wordt. Hierbij de antwoorden:
1. iOS 26.1 (deze versie heb ik sinds gisteren, daarvoor had ik de laatste versie van iOS 18 en bestond het probleem ook al)
2. iPhone 15 Pro Max
3. Mijn man heeft een Samsung S21 Ultra (Android) telefoon. Een groot verschil qua telefoon dus. Hij heeft nog nooit eerder de App op zijn telefoon gehad. App zojuist op zijn telefoon geïnstalleerd en na het inloggen op mijn account kwam hetzelfde probleem naar boven.
Hi @FlyingApe ,
Dank voor je reactie! Op basis hiervan vermoed ik inderdaad niet dat we het in de toestellen moeten zoeken. Vooral het feit dat de webversie in orde is, vind ik opvallend. Ik zou verwachten dat deze van dezelfde data gebruik maken. Het doet vermoeden dat de app eenmaal je gegevens heeft opgehaald aan het begin en daarna niet opnieuw checkt of er iets is veranderd.
We hebben in ieder geval achter de hand om je huidige Mijn Ziggo-account te verwijderen waarna je een nieuwe kunt aanmaken, maar heb voor de zekerheid eerst opnieuw intern navraag gedaan over deze situatie. Ik houd je op de hoogte!
Hi @Alex Bedankt!
Overigens gelieve mijn Ziggo account niet te verwijderen. Hiermee log ik namelijk ook in op het forum en ik heb ook niet erg veel zin om al mijn voorkeuren opnieuw in te stellen.
Als het zo ver moet gaan om het recht te zetten dan behoud ik liever de huidige situatie waar het dan maar verkeerd staat. 😅
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.