Vraag
Reacties
Oplossing
ma
Level 1

Hoe kan ik een smartcard deactiveren?

Ik wou graag de smartcard ** en smartcard ** deactiveren eruit halen en uit mijn ziggo halen daarvoor wil ik een mediabox next mini bestellen als dat kan. Klantnummer **.

**Moderator: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy**

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Dat wil ik zeker doen @ma! Bij deze is het geregeld hoor. De smartcards eindigend op 052 en 389 heb ik gedeactiveerd en een extra Next Mini is voor je besteld. Deze ontvang je binnen enkele dagen via Post NL. Zodra de Track en Trace bekend is, dan ontvang je deze per e-mail om de levering te kunnen volgen 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
14 Reacties 14
Zeeburgia
Level 15

Het is verstandig niet je klantnummer te vermelden in een topic.

Jouw verzoek kan het beste door een Ziggo medewerker via PM contact worden opgepakt.

0 Kudos
Wim C.
Level 18

Dag @ma 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben. 

⚠️Dit is een openbaar klant-helpt-klant-forum. Dat betekent dat iedereen –waar ook ter wereld– kan meelezen op dit forum en vooral kan scannen op uw persoonlijke gegevens. Binnen één uur na het plaatsen van uw bericht kunt u uw bericht wijzigen en uw klantgegevens verwijderen. 

Uw bericht aanpassen kunt u doen door onderaan uw geplaatste bericht de drie ••• puntjes te selecteren. Er komt dan een menu-optie tevoorschijn om uw bericht te wijzigen. 
Om in te gaan op uw vraag: volgens uw gegevens heeft u al een Mediabox Next en is het niet mogelijk om smartcards om te ruilen voor tweede of extra Mediabox Next. Als extra box kunt u wèl een Mediabox Next Mini huren.

0 Kudos
Karel.
Level 17

In het geval als smartcards in eigendom zijn en je die laat verwijderen worden ze nooit meer geactiveerd. Smartcards in eigendom kosten niets extra. Gehuurde smartcards komen elke maand op je factuur en als je die niet meer gebruikt is het wel slim om ze te laten verwijderen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ma, welkom hier!

Ik help je met alle liefde om de gewenste wijzigingen in orde te maken. De betreffende 2 smartcards zijn smartcards in eigendom. Voor de activatie betaal je verder geen maandelijkse kosten. Het is mogelijk om deze te deactiveren, maar wel is het belangrijk om vooraf te laten weten dat deze in de toekomst dan niet meer geheractiveerd kunnen worden. Ik hoor graag of ik de smartcards voor je mag deactiveren en zoals gewenst één extra Mediabox Next Mini á € 6,- per maand mag toesturen. 

0 Kudos
ma
Level 1
Topicstarter

Ik zou graag de 2 smartcard gedeacveerd hebben. En dan kan ik een media box next mini bestellen wil je me daar bij helpen.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Dat wil ik zeker doen @ma! Bij deze is het geregeld hoor. De smartcards eindigend op 052 en 389 heb ik gedeactiveerd en een extra Next Mini is voor je besteld. Deze ontvang je binnen enkele dagen via Post NL. Zodra de Track en Trace bekend is, dan ontvang je deze per e-mail om de levering te kunnen volgen 🙂

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ma 
Slecht nieuws. De verwerking van de bestelling wordt geblokkeerd door een andere order. Dit blijkt de opzegging van Netlix te zijn per 1 januari 2026. Zodra de opzegging van Netflix is verwerkt, dan pas zal deze order doorlopen. Een andere optie is dat ik de opzegging van Netflix uit het systeem haal, de wijziging zoals in dit topic opnieuw ga verwerken en naderhand de opzegging voor Netflix opnieuw in het systeem zet. Dit wil ik alleen niet doen zonder jouw goedkeuring, dus vandaar even een berichtje 🙂 

0 Kudos
ma
Level 1
Topicstarter

Doe dat laaste maarmijn toestemming heb bij deze.

0 Kudos
ma
Level 1
Topicstarter

Doe dat eerste maar wat ind de topic stond en daarna netflix dan komt het goed mijn goedkeuring heb je ok.

0 Kudos
ma
Level 1
Topicstarter

Doe dat eerste maar mijn goedkeuring heb je en dan het netflix wat in de topic staat  en dan krijg ik mijn mediabox next mini ok.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Top @ma! De aanpassing van het Netflix abonnement heb ik gisteren uit het systeem gehaald. Hierdoor kon ik zojuist de order m.b.t. het annuleren van de 2 smartcards en bestellen van de Extra Next Mini opnieuw plaatsen. Deze bestelling staat nu correct in het systeem om te worden verwerkt. Zodra de Extra Next Mini is aangemeld bij Post NL krijg je een e-mail om de levering te volgen. 

Op het moment dat je de Extra Next Mini hebt ontvangen en aangesloten, wil je dan een gil geven? Dan zetten we de aanpassing van Netflix Premium naar Netflix Standaard per 1 januari 2026 weer in het systeem. Uiteraard houden wij hier ook een oogje in het zeil, maar twee zien tenslotte altijd meer dan één! 🙂

0 Kudos
ma
Level 1
Topicstarter

Die 1 smartcard is nog niet gedeativeerd 41156621389 hopelijk kan dat nog en dan netflix weer in het systeem zetten.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Geregeld @ma! De smartcard is binnen nu en 24 uur uit het overzicht verdwenen. Als dit gereed is, dan gaan we de aanpassing van Netflix (Premium naar standaard per 1 januari) weer voor je in orde maken. Ik houd het hier in de gaten ^^ 

Bevalt de Extra Next Mini naar tevredenheid 🙂 ?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bij deze staat de aanpassing van Netflix Premium naar Netflix Standaard per 1 januari 2026 weer opnieuw in het systeem @ma. De bevestiging volgt per e-mail 🙂

0 Kudos