Bij ziggo, heb ik al mijn voorkeuren uitstaan voor commerciele mailing. Echter blijf ik elke maand, zelfs na contact met ziggo commerciele mailings krijgen.
Zijn er andere mensen die hier ook last van hebben?
Mederwerkers via chat zeggen elke keer nu ben je echt afgemeld, om vervolgens weer mailings te krijgen
@frankb83 Kun je een schermafbeelding hier plaatsen van een paar van die mails?
Wat nog vreemder is, de laatst keer dat ik bij klantenservice geklaagd had, hadden ze gewoon mijn e-mailadres veranderd naar 'geennieuwbrief@hotmail.com' , lijkt mij ook nou geen oplossing. (en bovendien, als mijn e-mailadres niet klopt, hoe kunnen ze me dan wel mailings sturen?)
@frankb83 , volgens mij kun je je afmelden door onderaan de mail (vaak klein geschreven) "afmelden voor deze nieuwsbrief" o.i.d.
Sinds ik internet afneem bij ziggo, bij elk mailing gedaan.
@frankb83 Is alles uitgevinkt op deze pagina? Privacy instellingen marketing | Mijn Ziggo
zojuist nog meer... ik ben blij als straks m'n jaarabo klaar is dat ik bij ziggo wegkan.
Als laatst een screenshot van m'n "privacy" instellingen. Mis ik ergens een instelling? Betekent dat uitgevinkd misschien is dat je gewoon alles krijgt?
@frankb83 Op deze manier zou je niets moeten krijgen.
Hoe staat je mailinstelling van de community? Mijn instellingen - Vodafone & Ziggo Community
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.