Vraag
Reacties
frankb83
Level 2

Hoe kan ik mij afmelden voor e-mails voor commerciele doeleinden?

Bij ziggo, heb ik al mijn voorkeuren uitstaan voor commerciele mailing. Echter blijf ik elke maand, zelfs na contact met ziggo commerciele mailings krijgen.

Zijn er andere mensen die hier ook last van hebben?

Mederwerkers via chat zeggen elke keer nu ben je echt afgemeld, om vervolgens weer mailings te krijgen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
8 Reacties 8
Bert
Level 21

@frankb83 Kun je een schermafbeelding hier plaatsen van een paar van die mails?

0 Kudos
frankb83
Level 2
Topicstarter

Screenshot_20251105_132815.png

Wat nog vreemder is, de laatst keer dat ik bij klantenservice geklaagd had, hadden ze gewoon mijn e-mailadres veranderd naar 'geennieuwbrief@hotmail.com' , lijkt mij ook nou geen oplossing. (en bovendien, als mijn e-mailadres niet klopt, hoe kunnen ze me dan wel mailings sturen?)

0 Kudos
mathijse
Level 10

@frankb83 , volgens mij kun je je afmelden door onderaan de mail (vaak klein geschreven) "afmelden voor deze nieuwsbrief" o.i.d.

0 Kudos
frankb83
Level 2
Topicstarter

Sinds ik internet afneem bij ziggo, bij elk mailing gedaan. 

0 Kudos
Bert
Level 21

@frankb83 Is alles uitgevinkt op deze pagina? Privacy instellingen marketing | Mijn Ziggo

0 Kudos
frankb83
Level 2
Topicstarter

zojuist nog meer... ik ben blij als straks m'n jaarabo klaar is dat ik bij ziggo wegkan.

Als laatst een screenshot van m'n "privacy" instellingen. Mis ik ergens een instelling? Betekent dat uitgevinkd misschien is dat je gewoon alles krijgt?

Screenshot_20251105_160151.pngScreenshot_20251105_160232.png

Bert
Level 21

@frankb83 Op deze manier zou je niets moeten krijgen.

Hoe staat je mailinstelling van de community? Mijn instellingen - Vodafone & Ziggo Community

Bert_0-1762355392100.png

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @frankb83 als er niets moet doorkomen, snap ik heel goed dat je geen zin hebt om reclame/ aanbiedingen te ontvangen. Had je nog gekeken met de link die @Bert in zijn laatste bericht aangaf? We komen er zeker wel achter waar dit hem nog in zit!

0 Kudos