Vraag
Reacties
Gerard19681005
Level 4

SkyShowtime activeren lukt niet: Helaas, we kunnen je promo niet inwisselen

Goedemiddag,

Vandaag ons abonnement geupgrade en daar zit dan ook Skyshowtime bij.
Helaas krijgen we een foutmelding als we willen activeren. Zowel via de app als via internet of ziggo box.

 

De melding is dat ze de promo niet kunnen inwisselen

 

Enig idee wat er niet goed gaat?

 

Mvg

Gerard

e-mail meldingen
Aan Uit
Oorzaak bekend

Bedankt voor je geduld. De oorzaak is inmiddels duidelijk en we werken aan de oplossing. We houden je via dit topic op de hoogte.

Topic volgen voor updates
Uitgelicht
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi all, 

Voor een deel van de getroffen klanten is dit probleem inmiddels opgelost. Helaas is dat nog niet voor iedereen het geval. Dit wordt momenteel verder onderzocht om ook deze resterende gevallen op te lossen. We hebben vanaf hier geen details beschikbaar voor wie het verholpen is, het is dus de moeite waard het te testen via Mijn Ziggo. Mogelijk lukt het nu wel om SkyShowtime te activeren. 

 

Zodra er een nieuwe update is zullen we die hier delen. 

0 Kudos
480 Reacties 480
sisirider
Nieuwkomer

Het gaat mis aan de kant van SkyShowtime - ze herkennen de - doorgeleide klanten van Ziggo niet als - niet betalende leden 😞 

0 Kudos
sisirider
Nieuwkomer

Even reageren op mijzelf hihi .. in de afgelopen 2 weken kreeg ik de volgende oplossingen 

- u hoeft niets te doen - we hebben de zenders opnieuw ingelezen en binnen 24 uur heeft u gewoon toegang tot SkyShowtime !

- Woensdag 29 Nov is het probleem opgelost - u hoeft niets te doen 

- ga via streaming diensten beheren en klik op activeren u heeft dan toegang tot uw SkyShowtime kanaal …

 


maar blijkt .. verder dan hún programma/ series inzien en trainers bekijken kwam ik niet - zodra ie dus daadwerkelijk series / films wilt afspelen flop je er meteen weer uit en wordt je gedwongen een betaalde abbo af te sluiten

 

voorstel Ziggo … ik sluit een betaalde abbo af en stuur de rekening elke maand naar jullie 🙂 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag allemaal,

 

Helaas staat het onderzoeksticket op dit moment nog open. De nieuwe meldingen die hier doorgegeven zijn heb ik toegevoegd aan het onderzoeksticket wat hiervoor openstaat.

 

Ervaar je problemen met het inwisselen van je promo, laat dit dan weten in een reactie op dit topic. Wij zetten dit dan door naar onze collega's voor nader onderzoek. 

 

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een oplossing. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

 

**update 20-01-2025: Helaas is dit probleem nog niet opgelost. Er vinden synchronisaties plaats tussen Ziggo en SkyShowtime. Op dit moment wachten we vanuit de betrokken partijen om een update.

0 Kudos
Msloot
Level 8

@Paul Screenshot_2023-12-03-10-01-12-067.jpegHoe veel accounts heb ik nu bij skyshowtime ,ik had bij ziggo activeren gedaan omdat ik ook vodafone heb kon ik dat gratis kiezen.moet ik nu twee betalen.of kan ik 1 opzeggen en die van ziggo gratis extra kanaal houden.en krijg ik dan ook het zelfde content te zien als op het betaalde account

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Msloot Ik zie dat je SkyShowtime hebt gekozen als gratis extra bij Ziggo. Hiervoor hoef je niet extra te betalen. De content bij dit pakket hetzelfde als de betaalde variant. 


Aan de afbeelding te zien heb je twee accounts, de eerste is op basis van je gratis extra SkyShowtime bij Ziggo, de tweede is een abonnement via SkyShowtime zelf. 

Msloot
Level 8

Dus kan ik 1 opzegen kan ik daar apple+ voor terug nemen.dank je voor het reageren 

0 Kudos
Jeromeke
Level 3

@Msloot  hoe is het jou wel gelukt om het gratis abonnement te activeren?

Msloot
Level 8

Ik denk omdat ik een abbo had bij skyshowtime had het al toen het net een dag in nederland beschikbaar was,en ik bij mijn ziggo bij streamingdiensten beheren kon activeren op die knop heb ook vodafone gratis kanaal .anders had ik mazel denk ik

0 Kudos
Msloot
Level 8

@Jeromeke oja en volgens mij kreeg ik ook zo'n melding .weet het niet zeker 🥴

0 Kudos
PetervD1973
Level 2

Hallo.  Ik ben ingelogd bij skyshowtime via Ziggo. Het is nu gelukt en super blij mee. Via mijn ziggo gedaan. 

v2222
Level 3

Dit is mij nu via mijn ziggo ook gelukt, hopelijk geldt dit voor iedereen natuurlijk. 🙂

peternator
Nieuwkomer

Screenshot 2023-12-06 10.54.16.png

 

Hoera! Gelukt. Thanks!

teunbrouwers
Nieuwkomer

Hier ook gelukt. Tnx

0 Kudos
charleyr
Level 11

Top, hier ook gelukt met gebruik van een ander email ziggo adres, want mijn oorspronkelijke upcmail/ziggo account, welke werd gebruikt voor mijn betaalde en reeds opgezegde Skyshowtime account werkte dus niet.
Als men hier problemen mee heeft, dan zorgen dat een ander email adres wordt gebruikt
(ik weet niet of een gmail of ander niet ziggo gerelateerd emailadres werkt)
Ga naar Mijn Ziggo - Producten - Naar Internet - Ziggo mail - maak een nieuw email adres een en gebruik deze evt. voor Skyshowtime

Jeromeke
Level 3

Hier ook gelukt, gewoon met een hotmail emailadres.

0 Kudos
Tub2007
Nieuwkomer

Hier is het ook gelukt, en gewoon met mijn eigen e-mail adres, dus geen nieuwe aangemaakt.

stallieman
Level 3

Hier ook gelukt. 

wzawzdb50
Nieuwkomer

Yes. Vanochtend ia t wel gelukt. 

Tinus Plotseli1
Level 1

Vandaag activeren gelukt👍

Gerard19681005
Level 4
Topicstarter

Het is nu gelukt. Geen idee wat ze gedaan hebben maar goed.