Michael Ziggo:
Goedemorgen,
Afgelopen donderdag 7 maart heb ik een zeer beleefde en vriendelijke monteur over de vloer gehad vanuit Ziggo. Ik ben zijn naam vergeten maar 100 punten voor hem.
Jammer genoeg is het euvel niet verholpen.
Hij heeft voor mij het AOP vervangen zoals hierboven al aangegeven werd. Daarnaast heeft hij onderzoek gedaan naar de oorzaak.
N.a.v. het renoveren van mijn appartement hebben ze de oorspronkelijke groene kabel een stuk verlengt de woonkamer in. Hiervoor is een witte kabel gebruikt. De monteur kon op zijn apparatuur zien dat er op 1.50M vanaf het aansluitpunt NU een storing/instraling in de kabel zit. Mogelijk is de groene kabel niet goed verbonden met het verlengstuk welke is aangelegd door de aannemer bij het renoveren.
Gelukkig voor mij loopt de groene kabels langs de buitenmuur en komt zo de woning binnen.
Komend weekend ga ik op onderzoek uit en probeer ik het probleem te ondervangen door het verlengde stuk terug te trekken, opnieuw te verlengen/aan te sluiten.
Als dat niet mogelijk is neem ik contact op met de aannemer en mag hij de muur open trekken, kabel juist aansluiten en de muur weer herstellen!
🙂Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.