Ik heb inmiddels 1,5 jaar de DECO M4 (3 stuks) met de SmartWifi modem(zwart), in het begin was het best stabiel(ongeveer6 maanden). Daarna ervaar ik steeds meer instabiliteit. Mijn Deco’s staan in AP modus, WI-FI op de smartmodem staat uit en ik heb internet MAX. Tevens als ik thuis ben geeft mijn telefoon aan dat Whatsapp over mijn data gaat, omdat mijn wifi, het niet toelaat. Heeft iemand ook hetzelfde probleem met de deco’s M4 icm SmartWifi modem?
Dag @Jesse , Bedankt voor het opsturen. Ik heb van postNL bericht gekregen dat er een pakket naar mij onderweg is van Ziggo. zodra ik hem binnen heb en alles hebt geinstalleerd zal ik het laten weten.
Beste Johninho,
kun je mij ook laten weten of het installeren van de wifi pod6 het goede resultaat geeft.
Ik ben ook al een hele lange tijd in gesprek met ziggo met precies het zelfde probleem.
Ziggo heeft mij ook aangeboden om om onze DECO M4 (3 stuks) te vervangen voor 2 wifi pod6.
Mijn probleem is echter dat ik een super leek ben en als ik al hoor dat ik het wifi signaal op het modem moet inschakelen dan 😱😱.
Dus ik ben benieuwd hoe makkelijk het gaat om de wifi pods 6 te installeren.
In principe is het eenvoudiger om SmartWifi pods dan Deco's te installeren. Je hebt namelijk geen aparte app meer nodig (alles gaat via de SmartWifi app) en er zijn beduidend minder instellingsmogelijkheden (dus ook kleinere kans op foute instellingen).
Goedemorgen @EIJK65,
Volgens PostNL zou ik ze vandaag ontvangen, dus heb ik het weekend om alles op te zetten en intensief te gebruiken. Ik heb gelezen dat de pods na 24 uur volledig tot hun capaciteit draaien, dus ik ben benieuwd.
Even een update. Zoals gebruikelijk, heeft PostNL gewoon bij een PosNL punt geleverd, terwijl ik gewoon thuis was op het moment dat hij zou komen. Het mooie is dat ik gewoon op dat moment een bericht krijg van hun dat ze tog niet kunnen leveren en mijn pakket gaat gewoon door naar een PostNL punt. Dus morgen ga ik hem ophalen. Ik hou jullie op de hoogte!
Gisteren de pods opgehaald bij postNL-punt, en gelijk thuis geïnstalleerd. Het ging best vlot met de installatie. Ik heb de eerste Pod bedraad aangesloten aan de modem. Eerst moet je de barcode van de pod met je wifi-smart scan app scannen, hierdoor wordt hij ook gelijk geregistreerd en pakt hij je wifi instellingen aan. Enzovoort ga je met de rest verder. Pod 1 si bedraad en pod 2 en 3 zijn dan draadloos aangesloten. Voor nu kan ik nog niks zeggen over functionaliteit, nog een paar dagen ermee aan de gang en dan laat ik het weten hoe het loopt.
Hi @Johninho,
Super dat je de pods hebt kunnen ophalen en dat het is gelukt om ze te installeren. Kijk het inderdaad de komende dagen eens aan en laat het ons weten of we je nog ergens mee kunnen helpen.
Hoe zit dat dan met de kosten? Ik huurde ze bijvoorbeeld voor 2,50 per maand. Heb de pods nu ook in huis. Maar nooie een bericht gekregen van terug sturen of dat het huur contract dan stopt. etc. Hoe zit dat precies?
Hi @SanderVerkade,
Logisch dat je graag wilt weten hoe de vork in de steel zit. Wat ik zie is dat je op dit moment niet meer betaald voor de wifipods en je de oude mag houden of naar de milieu straat mag brengen. Hier is op 17 november een email over gestuurd naar het bij ons bekende email adres. Het kan zijn dat je deze hebt gemist, maar check even of je die email nog kunt achterhalen.
Hi Roland, die heb ik gemist in al het mail black friday geweld hahahha.
2 vragen nog.
1) Smart Wifibooster, dat zijn dus de home deco's van TP Link? Die hoeven niet retour?
2) De tekst "
Zeg je op na de bedenktijd, maar voor het einde van de looptijd, dan betaal je een afkoopsom. Van de leverdatum krijg je nog een bevestiging. " |
Wat bedoel je met de afkoopsom? Ik ga ervan uit dat ik geen nieuw ziggo contract heb gekregen, dus ik ben al jaren klant en mochten de pods niet het probleem oplossen en ik wil weg (wat niet mijn voorkeur is) na 2 maanden dan moet ik iets gaan betalen? Misschien zie ik geesten hoor en is dit een standaard regel voor overstappers, toch even navragen.
Gr.
Dat klopt, het gaat om de 3-delige Deco-set. Deze hoeft niet retour. Er is daarnaast geen nieuw contract afgesloten, waardoor dat onderdeel in het bericht niet van toepassing is. Dat kun je dus negeren, het heeft hier helemaal geen betrekking op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.