Hallo allemaal,
Ik ontvang al enige tijd geen mailtjes meer van Ziggo. De laatste was van Februari dit jaar(2025).
Het valt mij nu op omdat ik een mailtje verwacht om een bestelling te bevestigen. Die komt maar niet binnen.
Zelfs de bevestigingsmail om mijn community account te activeren kwam maar niet binnen. Via andere mail wel.
Ik ontvang de mails ook niet in de spam, of is de ontvanger ( in dit geval Ziggo) ook niet geblokkeerd. Ik las dat er een mogelijkheid is dat je eventueel op een blacklist terecht kan komen. Iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen en mezelf eventueel kan de-listen? Zou dit fijn vinden, zodat ik gewoon weer bereikbaar ben via de Mail.
Wie o wie kan mij helpen?
Groet,
Ralph
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @RalphS1993 ,
Je stond inderdaad op het filter, omdat je destijds een mail als spam had aangeduid. We hebben je eraf gehaald, vanaf nu ontvang je als het goed is weer mails van ons 🙂
(Voeg 'ons' bij voorkeur toe aan je veilige afzender-lijst en/of versleep de mails naar je inbox als ze in de ongewenste mail binnenkomen. Daarmee voorkomen we herhaling in de toekomst)
Kijk ook hier.
Dankjewel voor de reactie Steefb.
Ik heb de tips doorgelezen en nagekeken of ik ergens nog iets fout had staan. Maar zie helaas niet iets dat afwijkt.
Heb voor het geval wel maar mijn e-mail waar het om gaat in m’n privé informatie gezet mocht er iemand meekijken van afstand. Zag namelijk dat dit ook een optie was
Hi @RalphS1993, welkom hier!
De situatie die je deelt hebben we hier inderdaad vaker voorbij zien komen. Ik ga navraag voor je doen bij mijn collega's zodat er gecheckt kan worden of je e-mailadres (uit je persoonlijke opmerkingen) inderdaad een blokkade heeft om e-mails vanuit Ziggo te ontvangen. Het kan namelijk zo zijn dat je e-mailadres op een filterlijst is terechtgekomen na het markeren van één van onze e-mails als spam. Zodra ik een reactie heb laat ik het aan je weten 🙂
Hi @RalphS1993 ,
Je stond inderdaad op het filter, omdat je destijds een mail als spam had aangeduid. We hebben je eraf gehaald, vanaf nu ontvang je als het goed is weer mails van ons 🙂
(Voeg 'ons' bij voorkeur toe aan je veilige afzender-lijst en/of versleep de mails naar je inbox als ze in de ongewenste mail binnenkomen. Daarmee voorkomen we herhaling in de toekomst)
Dankjewel voor de hulp Cecilia
Wat fijn om te horen dat dit het was. Ik zal de tips gelijk even opvolgen bij de eerst volgende mail van jullie.
Dankjewel voor de hulp!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.