Vraag
Reacties
rick70
Level 11

Nieuwe internet pakketten Ziggo

Ziggo introduceert wifi garantie ná de voordeur

Betrouwbare wifi door het hele huis met gratis wifi-versterkers, 24/7 klantenservice en monteurs

Vandaag introduceert Ziggo als eerste in Nederland Wifi Garantie. Daarmee verzekert de telecomprovider klanten van stabiele en snelle wifi in elke ruimte van hun huis. De garantie omvat voldoende wifi-versterkers, 24/7 klantenservice en een gratis monteur. Consumenten kunnen vanaf nu kiezen uit drie nieuwe pakketten tegen scherpere prijzen, die zijn afgestemd op de grootte van het huis en het gebruik.

De wifi-pakketten zijn vanaf 3 maart beschikbaar voor 39,50, 47,50 of 55,00 euro per maand en bij ieder pakket geldt de Wifi Garantie.

Lees verder (Bron:Ziggo): Ziggo introduceert wifi garantie ná de voordeur 

Abonnement Prijs per maand Internetsnelheid
Wifi Start€ 39,50100 Mbit/s download
25 Mbit/s upload
Wifi Middel€ 47,50400 Mbit/s download
40 Mbit/s upload
Wifi Groot€ 55,-1000 Mbit/s download
100 Mbit/s upload

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons
Uitgelicht
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi iedereen,

Als bestaande klant kun je ook overstappen naar onze nieuwe pakketten. Dit kan je regelen via Mijn Ziggo.

Lukt het helaas niet om de gewenste aanpassing zelf door te voeren in de Vodafone&Ziggo App/Mijn Ziggo?

Neem dan contact op met onze klantenservice via de reguliere contactkanalen.

Contact opnemen kan je doen via de VodafoneZiggo app, chat of telefonisch via 0900-1884.

1 Kudos
176 Reacties 176
Rick80
Level 5

Waarom kan ik alleen kiezen voor Wifi Groot met 12 maanden contract als ik kies voor "internet pakket wijzigen" ?

Update: al gelukt. Contact gehad via social media.

0 Kudos
Marty1
Level 2

Bevestiging gehad, bedankt @Krista !

0 Kudos
suva
Level 4

Goedemorgen,
Ook ik zou graag mijn internetpakket omgezet krijgen van Internet Lite naar Wifi Start. Als ik op het knopje Chat met ons in de oplossing klik, gebeurt er niets. Verder mag alles hetzelfde blijven. 

Alvast hartelijk dank

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @suva, wat een teleurstelling dat de chat niet goed werkt.

Ik ga het abonnement voor je aanpassen. Je krijgt zo een e-mail met een overzicht van de bestelling. Je kunt zelf akkoord geven. Het abonnement wordt goedkoper en je krijgt een jaarcontract.

0 Kudos
suva
Level 4

Dank voor je reactie. In een eerder bericht zegt Jamyla dat er geen jaarcontract geldt voor deze verandering?

Edit: in de mail van de bestelling staat inderdaad "maandelijks opzegbaar"

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

In de tussentijd is het beleid met betrekking tot jaarcontracten aangepast @suva. Je krijgt nu een jaarcontact bij het wijzigen naar het nieuwe portfolio.

amvih
Level 12

@suva 

Ik ga ook over stappen per vrijdag 18 juli van een nog oud niet meer bestaand pakket naar het nieuwe pakket Wifi middel, maar daarbij wordt in de bestellingsmail wel aangegeven dat dit een jaar contract betreft, alleen bij de extra's staat vermeld dat deze per maand opzegbaar zijn.

Ben toch benieuwd wat er bij jou op de bevestiging staat, zou het eigenlijk vreemd vinden als dat voor jou dan weer niet zou gelden?

0 Kudos
Sjaqie
Level 12

@Marco 

Van de aanpassing van de voorwaarden, heb ik geen bericht ontvangen. Geen brief of e-mail (of moet in de Spam zijn gekomen) . Dat is wel verplicht voor een belangrijke wijziging.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Mijn excuses @Sjaqie. Ik heb mijn bericht aangepast. Onze voorwaarden zijn niet aangepast. Het beleid met betrekking tot jaarcontracten wel.

suva
Level 4

Dat is wel vreemd dan. In de bevestigingsmail staat bij "Minimale looptijd": maandelijks opzegbaar. Daar heb ik akkoord opgegeven in de volgende email, maar nu staat er in Mijn Ziggo bij contractgegevens dat het contract loopt tot 14 juli 2026. Dus daar gaat iets niet goed. 

Maar als ik er een jaar aan vast zit zou ik ook wel graag gebruik maken van de 3 maanden korting die nieuwe klanten aangeboden krijgen.

0 Kudos
Sjaqie
Level 12

@Marco 

Een wijziging van het beleid zonder dat dit opgenomen is in de algemene voorwaarden is niet bindend maar een richtlijn of procedure en daar kan van worden afgeweken als dit niet is vastgelegd in de algemene voorwaarden naar mijn mening.

Mocht ik het verkeerd zien ontvang ik graag de desbetreffende voorwaarden waarin dit is opgenomen waarin deze wijzigingen van beleid zijn opgenomen of worden toegestaan zonder schriftelijke kennisgeven aan de klanten.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Als ik een wijziging doorvoer met een jaarcontract, dan gaat dit pas in als jij akkoord hebt gegeven @Sjaqie. Je geeft dus zelf akkoord op een afspraak die wij maken. Hier kun je onze voorwaarden vinden.

0 Kudos
Sjaqie
Level 12

@Marco,

Als je een wijziging met een nieuw jaarcontract dan klopt het daar moet de klant accoord meegaan, dat is een ander verhaal maar bij een lopend een lopend jaarcontract staat dit in de algemene voorwaarden:

Bij een tussentijdse wijziging van een lopend jaarcontract: 

Ziggo kan de Algemene Voorwaarden, de Diensten
en de (hoogte van de) vergoedingen wijzigen. Ziggo
maakt zulke wijzigingen minimaal één maand voor
invoering daarvan op genoegzame wijze bekend.

Dan kan Ziggo het beleid wijzigen maar denk niet dat dit stand houd bij een wijziging in het beleid, dit staat los van de algemene voorwaarden.

Maar we kunnen hier uren over discussiëren, de praktijk zal het gaan leren in welke gevallen dit is toegestaan

Zo hoort het bij wijzigingen:

Ziggo mediaboxen.jpg

0 Kudos
Jeff
Level 10

@Sjaqie Er is geen sprake van een wijziging in de voorwaarden. Er hoeft dus ook geen communicatie plaats te vinden.

0 Kudos
Sjaqie
Level 12

@Jeff 

Wel in beleid, wat dat ook mag zijn bij @Ziggo, in het nadeel van de klant.

Beleid kan morgen weer anders zijn.

0 Kudos
Jeff
Level 10

@Sjaqie beleid kan inderdaad veranderen maar dat heeft altijd betrekking op nieuwe offers en aanbiedingen en niet op je bestaande contract. Dat is dus per definitie geen wijziging waarbij communicatie noodzakelijk is tenzij dit afbreuk doet aan de algemene voorwaarden. Dit laatste is niet van toepassing. Sterker nog, in de algemene voorwaarden is opgenomen dat er voor nieuwe aanbiedingen en offers afwijkende voorwaarden kunnen gelden. Kortom, er is geen communicatie noodzakelijk.

0 Kudos
Sjaqie
Level 12

Uit de reacties van @Marco en suva wordt wel gesproken over een nieuw jaarcontract met einddatum 14 juli 2026.

Weten ook niet precies de gang van zaken

Verschillen van mening moet kunnen toch?

0 Kudos