Weet iemand welke software update bedoeld wordt met deze melding (zie bijlage). Ik kreeg hiervan een mail.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zal wel ergens in een datacenter zijn... of dichter in de wijk.
Geen modemsoftware denk ik... daar doet men volgens mij nooit melding van.
Edit: Het gekke is - als het wel om de modemupdate gaat - waarom meldt men dat dan niet via mail? Je komt toch praktisch bijna niet op die storingspagina? Ja, als je storing ervaart of een mindere verbinding... maar een 'normaal iemand' gaat toch niet elke dag kijken of er iets is? Da's net zoiets als de goden verzoeken 🙂
het gaat hier om een update op wijkniveau, daarvoor is de storingspagina namelijk. als je een modem-update vanuit de test krijgt is dat een heel andere mail/melding. mogelijk een update van cmts oid, zal wel te maken hebben met het 2gbit/s abo vermoed ik
Zal wel ergens in een datacenter zijn... of dichter in de wijk.
Geen modemsoftware denk ik... daar doet men volgens mij nooit melding van.
Edit: Het gekke is - als het wel om de modemupdate gaat - waarom meldt men dat dan niet via mail? Je komt toch praktisch bijna niet op die storingspagina? Ja, als je storing ervaart of een mindere verbinding... maar een 'normaal iemand' gaat toch niet elke dag kijken of er iets is? Da's net zoiets als de goden verzoeken 🙂
Hi @Asro ,
Ik denk dat die melding gaat over de software update van het Sagemcom modem.
Dat denk ik ook nu ik de update heb gehad is die melding weg
@Lucas01 Nee, dat is geen software update van de Sagemcom modem. Ik heb de laatste test-software (al enige weken).
Dan zal het inderdaad toch een update in de wijk zijn o.i.d.
@Asro schreef:@Lucas01 Nee, dat is geen software update van de Sagemcom modem. Ik heb de laatste test-software (al enige weken).
Dan zal het inderdaad toch een update in de wijk zijn o.i.d.
Dat hij de update dankzij een test heb wil niet zeggen dat die netwerk onderhoud aangeeft dat de rest het via een normale manier krijgt
Check eens een andere Ziggo adres of adressen kans dat die allemaal tester zijn is klein
het gaat hier om een update op wijkniveau, daarvoor is de storingspagina namelijk. als je een modem-update vanuit de test krijgt is dat een heel andere mail/melding. mogelijk een update van cmts oid, zal wel te maken hebben met het 2gbit/s abo vermoed ik
@Gio2903 schreef:het gaat hier om een update op wijkniveau, daarvoor is de storingspagina namelijk. als je een modem-update vanuit de test krijgt is dat een heel andere mail/melding. mogelijk een update van cmts oid, zal wel te maken hebben met het 2gbit/s abo vermoed ik
Dat denk ik niet ik had 2Gbit voor die netwerk update
Ik heb een ander adres in de wijk genomen(ca 1 km verderop) van iemand waarvan ik zeker weet dat deze geen Ziggo heeft. Ik krijg dezelfde melding. Dan is het toch een update op wijkniveau.
De melding over netwerk update is hier weer terug excuus mijn gedachte was niet correct
Ik denk als Gio2903 ook aan een CCAP update, gelet op het tijdstip en de duur. Controleer op de storingspagina eens of dezelfde werkzaamheden ook zichtbaar zijn voor een willekeurig ander adres in dezelfde woonplaats maar een andere wijk.
ik heb deze middag ook een sms gekregen (geen email). bij storingschecker op mijn adres zie ik bijna hetzelfde als in bovenstaand screenshot. ben benieuwd of ik morgen wel 2gbit/s kan bestellen op mijn adres (ik ga het niet doen maar dat terzijde).
@Gio2903 schreef:ik heb deze middag ook een sms gekregen (geen email). bij storingschecker op mijn adres zie ik bijna hetzelfde als in bovenstaand screenshot. ben benieuwd of ik morgen wel 2gbit/s kan bestellen op mijn adres (ik ga het niet doen maar dat terzijde).
Die update heeft daar toch niks mee te maken in heb het in gebruik voor die netwerk update of worden er optimalisaties gedaan
geen idee, hardwarematig moet er misschien wat in GV of WC vervangen worden, maar dat weet ik niet.
er worden namelijk willekeurig mensen met internet max omgezet naar het 2gbit abo, geen idee of daar van te voren ook onderhoud gedaan is.
we zullen het nooit weten want ziggo gaat ons niet vertellen wat er precies met elk onderhoud gebeurd
edit: denk dat het er wel mee te maken heeft. ik kon gister nog geen 2gbit bestellen en nu wel. lijkt me wel heel toevallig precies als er vannacht een update is 😛
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.