Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb een @casema.nl emailadres . Echter bij aanmelden bij Outlook kan ik die niet koppelen, @ziggo wel. Heb nieuwe gsm en zou gratis 100 gb opslagruimte krijgen bij aanmelding wat nu niet lukt. Wat kan ik nog meer proberen
Hoi Saxtaz68 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Beetje vervelend dat het niet werkt. Heb je wel de juiste instellingen opgegeven? Zoals deze op deze pagina te zien zijn?
Gekke vraag hoor, maar wat heeft een @casema.nl email adres nu met gratis 100 GB te maken? Kan je toch ook een ander mail adres gebruiken? Dit kwartje valt niet echt bij mij, als ik eerlijk moet zijn.
Ik heb Outlook verwijderd, gsm opnieuw opgestart, Outlook opnieuw geïnstalleerd en eerst casema-account gekoppeld. @Casema is mijn hoofdemailadres, wel handig wanneer die aan Outlook gekoppeld is.
Je kwartje: bij one drive kreeg je 100 GB extra opslag wanneer je Outlook daaraan koppelt, maar ik kreeg Outlook dus niet aan de gang, dus niet aan one drive gekoppeld
One Drive is een apart onderdeel van je Microsoft account. Als je in Outlook -> Bestand -> Office-account aanklikt, kun je je daar aanmelden met je Microsoft account, hetzelfde als je One Drive account invullen, op dat moment ben je gekoppeld.
Je kunt je Casema adres prima gebruiken in je Outlook. Maak een nieuw account aan in Bestand -> Accountinstellingen Als je IMAP gebruikt, dan hoef je alleen maar je emailadres en je wachtwoord in te vullen en verdere niets handmatigs te doen, Outlook krijgt van de Ziggo servers de juiste instellingen.
Moet je dan een Microsoft account gebruiken voor One Drive of mag dit ook een ander account zijn? Weet jij dat Be rt ? (dan weer ik dat ook weer... altijd handig om te weten en te leren)