Vraag
Reacties
BRNO
Level 4

Poort 3306 staat dicht

Poort 3306 staat open volgens het modem ,maar als ik het opvraag bij een port checker staat hij dicht.

De ene keer staat hij open en de andere keer spontaan weer dicht .

Heb gekeken of er andere programma`s de poort blokkeren maar dat is mijn inziens niet het geval.

Zou het kunnen zijn dat het modem defect raak ??

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
BRNO
Level 4
Topicstarter
BRNO wrote:

Poort 3306 staat open volgens het modem ,maar als ik het opvraag bij een port checker staat hij dicht.

De ene keer staat hij open en de andere keer spontaan weer dicht .

Heb gekeken of er andere programma`s de poort blokkeren maar dat is mijn inziens niet het geval.

Zou het kunnen zijn dat het modem defect raak ??

heb er nog eens mee zitten stoeien , maar de ellende is begonnen na de nieuwe firmware update….. heb nu het modem al een stuk of 6 keer op fabrieks instellingen  gezet maar nog steeds hetzelde resultaat , ook op een kale windows versie en als enige computer op internet.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @BRNO

Ik zie dat je intussen geholpen wordt via dit topic door Be rt en ook dat je al contact hebt gehad om je modem in bridge te zetten en een eigen router gebruikt. Ik ga ervan uit dat dit helemaal goed komt, als er nog verdere troubleshooting nodig is dan geef je maar een gil. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19

je hebt twee topics over het zelfde probleem

graag vraag ik je in dit https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/nog-steeds-niet-opgelost-modem-werkt-nog-steeds... topic verder te gaan zo houden we het community overzichtelijk