Poort 3306 staat open volgens het modem ,maar als ik het opvraag bij een port checker staat hij dicht.
De ene keer staat hij open en de andere keer spontaan weer dicht .
Heb gekeken of er andere programma`s de poort blokkeren maar dat is mijn inziens niet het geval.
Zou het kunnen zijn dat het modem defect raak ??
BRNO wrote:Poort 3306 staat open volgens het modem ,maar als ik het opvraag bij een port checker staat hij dicht.
De ene keer staat hij open en de andere keer spontaan weer dicht .
Heb gekeken of er andere programma`s de poort blokkeren maar dat is mijn inziens niet het geval.
Zou het kunnen zijn dat het modem defect raak ??
heb er nog eens mee zitten stoeien , maar de ellende is begonnen na de nieuwe firmware update….. heb nu het modem al een stuk of 6 keer op fabrieks instellingen gezet maar nog steeds hetzelde resultaat , ook op een kale windows versie en als enige computer op internet.
je hebt twee topics over het zelfde probleem
graag vraag ik je in dit https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/nog-steeds-niet-opgelost-modem-werkt-nog-steeds... topic verder te gaan zo houden we het community overzichtelijk
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.