Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Het plaatje dat je laat zien gaat niet over SMTP instellingen, maar over de instellingen van de netwerk-verbinding.
Je DNS Server is ok. 192.168.178.1 kan ook werken. Het hangt af van welke Ziggo Modem/Router je hebt. Als het een ConnectBox is, dan is 192.168.178.1 prima. Je gebruikt dan de Ziggo DNS-Servers die in de ConnectBox zijn genoteerd,
Laat je SMTP instellingen van de Camera eens zien.
De truc met poort 25 werkt wel. Nu is het gelukt. Mag ik jullie allemaal bedanken voor het meedenken. Overigens poort 83; ik heb 4 cams, met allemaal een statisch adres en poortforwarding. Ik benader de cams via een VPN als ik niet thuis ben.
Nog een speculatie. Het zou kunnen dat als je port 587 gebruikt contact geweigerd wordt als Ziggo het Account dat daarbij wordt gebruikt heeft geblokkeerd. Dat gebeurt wel eens. Dan gaat het feest niet door. Bij port 25 heb je daar geen last van.
Zo'n blokkade zou je moeten merken bij een POP of IMAP Ziggo Account voor een Email Client (Outlook, Thunderbird, Windows 10 Mail, ...), waarbij smpt.ziggo.nl wordt aangesproken via 587. Er is dan ook een probleem met verzenden van Email. Check this out.
Als dit prima gaat over 587, dan moeten we maar accepteren dat de Camera het niet anders kan dan via port 25. De Emails gaan dan over een niet versleutelde verbinding. Lijkt me voor het soort Emails van een Camera niet zo'n probleem.
Ik gebruik geen outlook; mijn mail aan ziggo wordt direct doorgestuurd naar mij gmail account. Ik heb wel een andere cam, die ook niet werkt. Dit is een ander model. Maar deze geeft geen foutcode, maar zegt alleen "test mislukt"
Ok. Mijn speculatie kan nog kloppen. Als je smtp.ziggo.nl verder niet gebruikt, dan is het nogal gedoe om een Ziggo Account te gaan testen met een Email Client, om te bekijken of verzenden over 587 ook niet lukt. Zou het dan maar zo laten.