Vraag
Reacties
kooi71
Level 1

Sinds twee dagen is het email adres van mijn vrouw weg

Sinds twee dagen is het ziggo mail adres niet meer te openen van mijn vrouw in 1 keer weg ook in mijn ziggo hoe kan dit

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
15 Reacties 15
Bert
Level 21

Is dit op een mailprogramma of is het in de Ziggo Mail = webmail wel te zien? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

0 Kudos
kooi71
Level 1
Topicstarter

Hij zegt er is een fout opgetreden inloggen niet mogelijk het mailadres staat ook niet meer in mijn ziggo

0 Kudos
Bert
Level 21

Plaats het emailadres in Persoonlijke opmerkingen (privé).

Gebruik in plaats van de @ AT en PUNT voor een punt, want er kunnen geen vreemde tekens in de invulvelden geplaatst worden, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden door een Ziggo forum medewerker.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Een hele goedemorgen @kooi71

Allereerst welkom op de Vodafone en Ziggo community! 

Bizar dat het email adres van je vrouw ineens is verdwenen. Ik ben hier meteen ingedoken voor je, en ik zie inderdaad dit email adres niet meer actief staat in Mijn Ziggo. Was het ook niet mogelijk dit email adres opnieuw aan te maken? 

Wel ben ik een onderzoek gestart of ik kan achterhalen wat er met het email adres is gebeurt, maar dat antwoord moet ik je voor nu even schuldig blijven. 

kooi71
Level 1
Topicstarter

Hoi Roland

Ik heb geprobeerd om het weer aan te maken dit lukt niet

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Dat is wel gek @kooi71. Welke melding krijg je precies wanneer je het email adres wilt aanmaken? Een specifieke melding dat het email adres al bestaat bijvoorbeeld?

0 Kudos
kooi71
Level 1
Topicstarter
  • Nee ik kan geen enkel emailadres aanmaken probeer het nog eens wordt er gezegd
0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je geduld, @kooi71 . We hebben ondertussen wat uitgezocht, maar komen dit e-mailadres niet tegen. Wil je voor de zekerheid controleren of je het e-mailadres goed hebt doorgegeven? Stuur mij een privébericht met daarin het volledige e-mailadres zodat ik dit verder kan uitzoeken voor je. Alvast bedankt! 

0 Kudos
kooi71
Level 1
Topicstarter

Kan geen bericht naar je toe sturen 

0 Kudos
Bert
Level 21

@kooi71 Kun je geen privébericht via deze link sturen? Privéberichten - Vodafone & Ziggo Community Bert_0-1762344970132.png

0 Kudos
kooi71
Level 1
Topicstarter

Hoi Bert

Nee kan ik helemaal niet

0 Kudos
Bert
Level 21

Wat zie je voor foutmelding of beeld op die pagina?

0 Kudos
kooi71
Level 1
Topicstarter

Het volgende is misgegaan. Probeer het opnieuw.

• Het is niet mogelijk om een privébericht te sturen naar deze gebruiker. Je bericht wordt niet verzonden
0 Kudos
Bert
Level 21

@Meindert @Roland 

@kooi71 Kan geen door jullie gevraagd privébericht naar jullie toesturen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator

@kooi71 dankjewel voor het delen van het mailadres in een privé bericht. Als ik je Mijn Ziggo account naloop zie ik dit mailadres inderdaad ook niet staan.

Als ik het mailadres opzoek in een ander systeem, zie ik ook dat deze nergens meer gekoppeld staat aan een klantnummer. Kan het zijn dat deze eerder actief is geweest onder een ouder klantnummer/ account?