Hallo,
Ik ben een nieuwe klant en heb zojuist mijn pakketje (volgens voorschrift) geinstalleerd
echter blijft mijn smartwifi modem ( sagemcom, zwart) rood knipperen na een minuut of 2.
Kabel verbindingen etc zijn gecontroleerd, ook heb ik een andere coax kabel van de buren geprobeerd maar zonder resultaat.
kan het zijn dat het probleem alsnog aan mijn aansluiting ligt? Deze is wel 1 van de 4 met een enkele aansluiting die volgens Ziggo geschikt zou moeten zijn.
Graag zie ik een antwoord tegenmoet, ik zit inmiddels al bijna 1 week zonder internet en tv, dit is nogal vervelend.
met vriendelijke groet!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een rood knipperende LED duidt op geen signaal. Waarschijnlijk is de huisaansluitkabel nog niet aangesloten in de straatkast. Je kunt morgen vanaf 8:00 een installatiemonteur (kosteloos) aanvragen via de chat om dit in orde te maken.
Een rood knipperende LED duidt op geen signaal. Waarschijnlijk is de huisaansluitkabel nog niet aangesloten in de straatkast. Je kunt morgen vanaf 8:00 een installatiemonteur (kosteloos) aanvragen via de chat om dit in orde te maken.
Aantal vragen; Hoe is de Aansluitkast waar Ziggo Binnenkomt. Is het Oud of Nieuw Huis. Is er Telefoon op Modem aangesloten.
Lukt het wel inloggen op de webinterface van het modem via 192.168.178.1 en het modemwachtwoord op het label aan de onderkant van het modem.
Dank voor de snelle reactie,
ik woon in een nieuwbouw woning maar, er zijn meerdere in mijn complex wat ook ziggo hebben. Is dit iets wat individueel voor mij moet gebeuren of, zou het dan in theorie gewoon moeten werken als het bij mijn buurman wel gewoon functioneerd?
Iedere woning heeft een eigen aansluiting en die van jou is waarschijnlijk ontkoppeld.
Duidelijk, ik vermoed dat dit het probleem dan is.
Bedankt voor deze informatie!
Fijne avond.
Mogelijk moet er iets geactiveerd worden.
Het is wel vreemd dat het al week zo is.
Hoeveel keer heb je KlantenService Ziggo hiervoor gebeld?
Hey @Oussama
Welkom bij Ziggo en op de Community! Als het signaal niet actief lijkt te komen, is het logisch dat je nog een berichtje stuurt. Als we ergens bij moeten helpen, geef het gerust aan 🙂
Hey Ryan,
Er is een monteur geweest, die het opgelost heeft.
Toch bedankt voor het antwoorden
Fijn weekeinde!
Gr Oussama
Wat heeft / hoe monteur het opgelost.
Ik ben benieuwd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.