Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hallo leden, ik snap er niks meer van...ik heb een nieuwe laptop (deze..Asus Vivobook) en ik wil er internet op hebben...heb hem ingesteld en internet werkt dan wel en dan niet...maar wanneer hij wel werkt staat er een sterretje bij het interneticoon...Ik zou dus geen verbinding moeten hebben maar heb het wel !! Wat betekent het en hoe stel ik alles zo in dat het goed zit want via de ziggo-instructies krijg je dus dit te zien...Graag jullie hulp? Alvast bedankt...
Hallo beste leden...ik wil even laten weten dat mijn probleem is opgelost!! Wat was het geval? De WAN mini-poorten moesten uitgeschakeld en de laptop opnieuw ingesteld worden....tja, ik als rasechte leek en a-techneut kon dat natuurlijk niet weten... In ieder geval hartstikkie bedankt voor jullie tijd en inspanning en hopelijk heeft iemand nog iets aan deze topic ! groet Monique:kissing_heart:
Ik heb eenAsus Vivobook S15 (S530FN) en een mediabox van Ziggo dat aangesloten zit op het modem van Ziggo, de Connectbox Arris-typenr. CH7465
Hopelijk snap jij wel iets van dit alles want ik ben zo a-technisch als een aardbei !
En het gekke is dat ik wel internet heb op de laptop maar dat het sterretje blijft staan en aangeeft dat ik niet verbonden ben...!? Ook is de verbinding langzaam...maar ik heb alles nagekeken en er zit niks los ofzo en alles is goed ingesteld...
In ieder geval alvast bedankt voor je moeite en hopelijk komen we er uit wat het is !!
Hoi Ik ben draadloos en bij het sterretje (dat dus voor de wifi is) staat ": problemen oplossen en netwerkinstellingen openen...verder staat er als je de aanwijzer erbij houdt: Niet verbonden...maar ik heb wel internet !! Gek he? Ik kan mijn laptop overigens niet bekabelen want er zit geen ethernetaansluiting op....helaas
Gekke bedoeling wel. Het is een schot in het donker, maar ik kwam dit op Tweakers tegen. Misschien kan je hier, klik, iets mee? Of is het in de tussentijd al opgelost? We horen in ieder geval graag weer van je.
Hallo beste leden...ik wil even laten weten dat mijn probleem is opgelost!! Wat was het geval? De WAN mini-poorten moesten uitgeschakeld en de laptop opnieuw ingesteld worden....tja, ik als rasechte leek en a-techneut kon dat natuurlijk niet weten... In ieder geval hartstikkie bedankt voor jullie tijd en inspanning en hopelijk heeft iemand nog iets aan deze topic ! groet Monique:kissing_heart: