Ai. Blijkt een Technicolor te zijn. Hoe ik bij Thompson kom..
Geeft niks. Ik had je al wat vragen gesteld.
Het is nu duidelijk.
Met de TC 7210 is niks mis. Die heb ik ook en tot genoegen.
Omdat je ook bekabeld uitval hebt van de verbinding is het zinvol ff het centrale Ziggo aansluitpunt (AOP) te gaan bekijken. Er kan iets mis zijn daar of zelfs met de verbindng naar het Ziggo netwerk in de buitenwereld.
Kun je een fottotje maken van de situatie rond het AOP & hier plaatsen?
Inressant zijn ook de Modem Up/Downstream waarden. Die kunnen we hier gaan bekijken.
Waar je die kunt vinden, staat hier:
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292...Een test kan nog zijn de TC rechtstreeks aan te sluiten op het AOP.
Soms lukt dat niet zonder verloopstukje, omdat de connector niet past.
Zoiets moet je dan maar net in huis hebben. Laat anders maar even.
Gr Han