Vraag
Reacties
ronniedehoog
Level 1

Verschillende websites niet beschikbaar sinds ik een nieuw modem heb ontvangen

Sinds ik een nieuw modem van Ziggo heb ontvangen zijn er verschillende websites die ik niet meer kan aanroepen, bijvoorbeeld deze die van belang zijn voor mijn werk:

 

https://fioriappslibrary.hana.ondemand.com/sap/fix/externalViewer/

https://my421240.s4hana.cloud.sap/ui#TimeEntry-manageTimeEntry

me.sap.com, en vervolgens klikken op  sign in

 

In al deze gevallen krijg ik na een tijdje de melding:

This site can’t be reached

<de betreffende url> took too long to respond.

 

Als ik deze sites aanroep vanaf mijn  werk, bij een klant, of waar dan ook (ook met en zonder VPN) werkt het wel.

Het probleem treedt op al mijn apparaten op, dus op mijn PC, iphone en Ipad. Op alle apparaten werkt het wel via 5G.

 

Het werkt dus alleen niet thuis via mijn WIFI, via de nieuwe modem van Ziggo. Wat moet er gebeuren om dit op te lossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
Bert
Level 21

Ik kan beide websites zonder problemen bereiken.

 

Hoe is één en ander aangesloten met wat voor apparatuur nog tussen de modem/router en het apparaat waarmee je verbinding maakt?

0 Kudos
ronniedehoog
Level 1
Topicstarter

Mijn apparaten zitten allemaal rechtstreeks op de WIFI via deze router, verbonden met WIFI via de QR-code op de router

Daar zit volgens mij dus niets tussen .

0 Kudos
Bert
Level 21

Het lijkt wel of je IP adres op die servers geblokt zijn.

Kun je contact opnemen met die serverbeheerders?