Sinds ik een nieuw modem van Ziggo heb ontvangen zijn er verschillende websites die ik niet meer kan aanroepen, bijvoorbeeld deze die van belang zijn voor mijn werk:
https://fioriappslibrary.hana.ondemand.com/sap/fix/externalViewer/
https://my421240.s4hana.cloud.sap/ui#TimeEntry-manageTimeEntry
me.sap.com, en vervolgens klikken op sign in
In al deze gevallen krijg ik na een tijdje de melding:
<de betreffende url> took too long to respond.
Als ik deze sites aanroep vanaf mijn werk, bij een klant, of waar dan ook (ook met en zonder VPN) werkt het wel.
Het probleem treedt op al mijn apparaten op, dus op mijn PC, iphone en Ipad. Op alle apparaten werkt het wel via 5G.
Het werkt dus alleen niet thuis via mijn WIFI, via de nieuwe modem van Ziggo. Wat moet er gebeuren om dit op te lossen?
Ik kan beide websites zonder problemen bereiken.
Hoe is één en ander aangesloten met wat voor apparatuur nog tussen de modem/router en het apparaat waarmee je verbinding maakt?
Mijn apparaten zitten allemaal rechtstreeks op de WIFI via deze router, verbonden met WIFI via de QR-code op de router
Daar zit volgens mij dus niets tussen .
Het lijkt wel of je IP adres op die servers geblokt zijn.
Kun je contact opnemen met die serverbeheerders?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.