Vraag
Reacties
Oplossing
Skinnyhawk
Level 2

Verzenden van e-mails lukt niet

Omdat er mogelijk misbruik is gemaakt van mijn e-mailadres  was dit uit voorzorg door Ziggo geblokkeerd. 

Inmiddels heb ik mijn wachtwoord aangepast in Mijn Ziggo. Maar het lukt me sindsdien maar niet om e-mails via Outlook te verzenden. Zie de schermafbeelding. En het lukt de helpdesk maar niet het op te lossen. Wat kan ik doen om het wel weer te laten werken? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
6 Reacties 6
Bert
Level 21

Heb je het wachtwoord ook in je Outlook gewijzigd in het account?

 

Vaak duurt het een 15 minuten voordat je weer mail kunt verzenden.

0 Kudos
Skinnyhawk
Level 2
Topicstarter

Dat weet ik eigenlijk niet..... Waar doe je dat?

0 Kudos
User68269
Level 17

welke versie van outlook gebruik jij.
Kun je met het nieuwe wachtwoord wel bij de webmail.  https://www.ziggo.nl/mail

 

Skinnyhawk
Level 2
Topicstarter

19 via Microsoft Office. Ja, de webmail kan ik wel gebruiken, gelukkig.

0 Kudos
Skinnyhawk
Level 2
Topicstarter

Opgelost! Enorm bedankt, Bert!