Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Goede middag. Vrijdag terug gekomen van vakantie en sinds die tijd heb ik last van een trage verbinding tot wegvallende verbinding. Volgens de Ziggo snelheidstest heb ik een prima verbinding maar deze meet de snelheid binnen het Ziggo netwerk. Ga ik echter met elke willekeurige app mijn snelheid buiten het netwerk meten dan is deze aanmerkelijk slechter, zie bijgevoegde screenshots. Is dit een bekend probleem en wordt hier aan gewerkt?
Nee, met een vaste verbinding door 100mbs ethernet. Vroeger werkt het prima, laatste twee weken niet. Niks bij mijn systeem is veranderd gewoon slechte snelheid een zeer hoge latency.
Heb je al eens een andere kabel geprobeerd? Ook even de coax opnieuw verbinden.
Geef eens een screenshot van de waardes in de Network status van je modem. "Downstream bonded channels ","Upstream bonded channels" en je "Network Log". Plaats ook gelijk maar een foto van je AOP (waar Ziggo je huis binnenkomt
Hey @Rene Nieuwenhuizen. Super goed om te lezen! Geniet van je snelle verbinding ^^
@dgkimpton. Als je snelheid zo laag is, gaat er sowieso ergens iets mis. Samen komen we vast en zeker snel achter de oorzaak en op de oplossing. Hoe gaat het nu?