Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Vanmorgen om 9.30 uur kreeg ik met mijn iPhoneX en een van mijn 3 iPads ineens geen verbinding meer met het internet. Deze twee had ik boven in de slaapkamer. De andere 2 iPads en mijn desktopcomputer en de iPhone van mijn vrouw doen het perfect. Mijn iPhone geeft ook geen internetverbinding met 4G. Wat kan er boven gebeurd zijn met de twee apparaten die daar waren? Het huisalarm stond aan, maar dat heeft er volgens mij niets mee te maken. Ziggo medewerker kon ook niet helpen, daar werkt alles prima. Dacht aan een storing in het apparaat, maar 2 tegelijk? Wie weet wat?
Ik heb het gevonden! Ik had als extra beveiliging enige tijd geleden CyberGhost (Beveiligde VPN) geïnstalleerd en ik zag dat die steeds aan en uit ging. Voor de zekerheid de app verwijderd en meteen deed alles het weer. Blijft de vraag waarom alleen de 2 apparaten boven waren gestoord en niet die beneden, die ook CyberGhost hebben. Maar ik ben al blij dat ik niet alles hoefde defaulten.
Artikel computertotaal is zeer leerzaam, maar in dit geval niet relevant, helaas. Reset modem, mediabox, iPad en iPhone geprobeerd, helpt niets. Nieuwste iOS geïnstalleerd, helpt ook niet. ik ga nu op de iPad de fabrieksinstellingen (default) terugzetten en als het dan wel weer werkt laatste herstelprogramma terugzetten.
Evert10 Je kunt ook alleen de netwerkinstellingen resetten, hoef je niet alles daarna terug te zetten. Het enige wat je dan kwijt bent, is de wifi wachtwoorden, is misschien makkelijker 🙂
Nee, het zit op dezelfde plek als waar je de fabrieksinstellingen wilt terug zetten: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Nee, eigenlijk niet. Ik heb alleen een vermoeden dat het meer aan de telefoon ligt, want Ziggo/wifi heeft geen invloed op je 4G. Maar EnergieBoy weet veel meer over Apple dan ik. Hij krijgt nu een seintje, wanneer hij tijd heeft, zal hij reageren 🙂 Of een ander natuurlijk!
Ik heb het gevonden! Ik had als extra beveiliging enige tijd geleden CyberGhost (Beveiligde VPN) geïnstalleerd en ik zag dat die steeds aan en uit ging. Voor de zekerheid de app verwijderd en meteen deed alles het weer. Blijft de vraag waarom alleen de 2 apparaten boven waren gestoord en niet die beneden, die ook CyberGhost hebben. Maar ik ben al blij dat ik niet alles hoefde defaulten.