Klantenservice heeft mijn connectbox in ipv4 modus gezet zodat ik zelf de connectbox wel/niet in bridge kan zetten. Maar deze keuze is nergens terug te vinden.
Om eerst mijn nieuwe router te kunnen testen en inrichten wil ik niet direct over moeten in bridge maar even terug kunnen schakelen. Zodat de rest niet zonder netwerk komt.
Is het mogelijk deze keuze zichtbaar te maken Ziggo?
Opgelost! Ga naar oplossing.
in welk gebied woon je oud ziggo of oud upc
in het oud ziggo gebied is het niet mogelijk om zelf het modem in en uit bridge mode te zetten
het is ook niet aanbevolen kom een router op een router aan te sluiten
in welk gebied woon je oud ziggo of oud upc
in het oud ziggo gebied is het niet mogelijk om zelf het modem in en uit bridge mode te zetten
het is ook niet aanbevolen kom een router op een router aan te sluiten
dank je. Oud Ziggo gebied.
Ik wil graag zelf bepalen wat er in mijn router wel/niet ingesteld is. Als de connect box in bridge staat dan functioneert de ziggo router toch slechts als modem? ik zie geen nadelen.
Kees033 wrote:dank je. Oud Ziggo gebied.
Ik wil graag zelf bepalen wat er in mijn router wel/niet ingesteld is. Als de connect box in bridge staat dan functioneert de ziggo router toch slechts als modem? ik zie geen nadelen.
in bridge mode is de connectbox idd slechts een modem
nat (router) wifi lan 2 tm 3 zijn dan uitgeschakeld
Hi @Kees033 en welkom hier!
Als je wilt kan ik het modem voor je in bridge mode zetten, dat is geen enkel probleem. Laat het maar weten onder dit topic, na de omzetting staat je modem binnen 5 minuten in bridge mode.
Hoi @Mariska Ziggo, dank voor je antwoord. Ik ben zover met inrichten van mijn nieuwe router dan ik graag de Ziggo bos in bridge modus gezet wil hebben. Zou je dat voor mij kunnen uitvoeren? Ik hoor graag even als je dit gedaan hebt. Alvast dank!
Hi @Kees033
Hierbij het seintje! Ik heb je modem zojuist in bridge mode gezet. 
Cecilia Ziggo wrote:Hi @Kees033
Hierbij het seintje! Ik heb je modem zojuist in bridge mode gezet.
Dank je wel! Plotseling was even alles weg 🙂 Maar het functioneert weer. Dank voor de moeite.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.