Oi,
Vannacht voor de zoveelste x tijdens terugkijken weer eens de foutcode cs2511.
Het protocol weer eens doorlopen en........weer geen storing op mijn adres en de verbinding bleek ook goed. Weer een paar x proberen en een minuut of 20 later kon ik weer verder kijken. Gebeurt echter net iets te vaak. Zeer irritant.
2 Dagen geleden de hele dag geen youtube op tv. Dag erna weer wel, nix voor hoeven te doen, hoi hoi, kids weer blij.
Bij het terugkijken van Rondo, op ziggo's eigen zender dus, altijd synchronologische problemen. t Beeld verspringt continu een heel klein beetje en stemmen lopen niet synchroon met de beelden. Al weken dus....!
Wilde chatten met ziggo, zoals vroeger, maar de chatknop staat continu op " niet beschikbaar ", als dat al überhaupt te lezen is... En om weer een uur aan de telefoon te moeten hangen en alle protocollen te moeten doorlopen, pff...echt geen zin meer in.
Ik wil niet toegeven aan die andere opdringerige providers zoals kpn en oliedom; trouw blijven aan ziggo maar t wordt me wel lastig gemaakt....
De storingspagina toont alleen storingen en werkzaamheden op wijkniveau, geen individuele storingen. De chatfunctie (Messenger) in de Vodafone & Ziggo app is offline i.v.m. werkzaamheden, chatten via de website is wel mogelijk.
Vanuit het witte modem gaat een kabel naar een stekker en die is weer verbonden met de next mini. Modem en alles staat naast de tv. Vannacht deed t internet het via andere wifi-verbonden apparatuur t ook gewoon.
Verder kan ik helemaal nix. t Gene wat jij van me vraagt gaat me al ver, heel ver boven mn pet.
Ik had liever een coaxkabel voor alles, van dat niveau zeg maar.
Als de problemen onverhoopt aanhouden dan zou ik een storingsmonteur aanvragen via de chat om de installatie na te lopen.
Hi @kezhond
Dit is zeker irritant, want je wilt gewoon programma's terug kunnen kijken en apps kunnen gebruiken zonder steeds foutcodes te zien. Jammer dat het niet lukte om contact te krijgen, goed dat je hier langskomt!
Ik wil nog even inzoomen op je aansluiting. Je geeft aan dat er een kabel naar een stekker gaat, om wat voor stekker gaat het? Is het niet haalbaar om de Next Mini rechtstreeks bekabeld aan te sluiten op je modem?
Zal er dit weekend ns zorgvuldiger naar kijken. Nu eerst nog 10 andere zaken die m'n aandacht vereisen.
Is het nog gelukt om er naar te kijken @kezhond?
Hoi, nee, heb ik nog niet de tijd , rust en energie voor gevonden. Klinkt mss raar maar mijn huis ligt echt overhoop.
Ga dat nog wel doen maar mss kun je reageren op het feit dat alleen op kanaal 14, ziggo zelf dus, tijdens Rondo het beeld de hele tijd verspringt? Het geluid loopt wel goed maar het beeld verspringt continu.. Hebben andere mensen dat ook?
Tsjah
Ik heb even Rondo S07E17 gekeken via Ziggo GO en zie daar wat frame drops aan het begin van de aflevering, vermoedelijk is dit het verspringende beeld waar jij op doelt. Een paar minuten in de aflevering is het beter. Verder zie ik geen probleem met de A/V-synchronisatie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.