Is het mogelijk de gebruikersnaam bij het telefoonnummer te wijzigen?
Als ouder heb ik nu 3 en straks 4 en vervolgens 5 nummers op mijn naam. Dat vind ik best lastig uit elkaar te houden ....
Of bestaat hier een andere mogelijkheid voor??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Familie Kersten
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik zie dat er in jouw situatie 3 telefoonnummers onder hetzelfde klantnummer hangen. In My Vodafone kun je dan enkel switchen in het drop-down menu naar het betreffende mobiele nummer waar je de informatie van wilt zien. Het is niet mogelijk om een naam te geven aan elk specifiek nummer. Dit omdat alle abonnementen op jouw naam staan onder 1 klantnummer. Wel vind ik het een goed idee, dus ik zet dit idee sowieso door! Of dit in de toekomst aangepast gaat worden durf ik je niet te zeggen, maar dergelijke verzoeken zijn altijd de moeite waard om kenbaar te maken. Wie weet als hier veel vraag naar is dat hier in de toekomst toch iets voor wordt gerealiseerd. Vooral in het geval van minderjarige kinderen is dit naar mijn idee heel handig.
Enkel en alleen als elk mobiel nummer op een andere contractnaam staan (afzonderlijk klantnummer) kan er een eigen account worden aangemaakt waarbij iedereen inzage heeft in zijn eigen gegevens.
Hoi @Familie Kersten
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
En waar bedoel je dit dan in? In My Vodafone app?
Heb je dan iedereen op Red Together abonnement of heb je in je My Vodafone app alle verschillende abonnementen in 1 app staan?
Ik denk het wel, tenminste ik heb die vraag wel. Nu staan alle vijf nummers op mijn naam, het zou handig zijn als je de naam van de gebruiker daar in kunt vullen zodat ik niet iedere keer mijn telefoon erbij moet houden om de nummers te matchen met de kinderen.
Hi @Familie Kersten
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik zie dat er in jouw situatie 3 telefoonnummers onder hetzelfde klantnummer hangen. In My Vodafone kun je dan enkel switchen in het drop-down menu naar het betreffende mobiele nummer waar je de informatie van wilt zien. Het is niet mogelijk om een naam te geven aan elk specifiek nummer. Dit omdat alle abonnementen op jouw naam staan onder 1 klantnummer. Wel vind ik het een goed idee, dus ik zet dit idee sowieso door! Of dit in de toekomst aangepast gaat worden durf ik je niet te zeggen, maar dergelijke verzoeken zijn altijd de moeite waard om kenbaar te maken. Wie weet als hier veel vraag naar is dat hier in de toekomst toch iets voor wordt gerealiseerd. Vooral in het geval van minderjarige kinderen is dit naar mijn idee heel handig.
Enkel en alleen als elk mobiel nummer op een andere contractnaam staan (afzonderlijk klantnummer) kan er een eigen account worden aangemaakt waarbij iedereen inzage heeft in zijn eigen gegevens.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.