Opgelost! Ga naar oplossing.
Steven wrote:
Super om te lezen dat dit de oplossing was Saud
tmoesel kun je hier iets mee?
AndriesF wrote:
Vodafone was eerder deze week onwillig en zei dat het absoluut onmogelijk is. Ik ga met deze informatie aan de slag om het bij mij ook werkend te krijgen. Groetjes Andries
Saud wrote:
Duidelijk verhaal tmoesel
Maar wat ik mij afvroeg: is het niet zo dat een VPN verbinding opzetten en open houden heel veel data vraagt als je aan één kant een IP camera hebt hangen? Ik heb er helemaal geen verstand van hoor en heb nog nooit met VPN gewerkt, maar ik zou denken dat je met zo'n open verbinding in no time door je databundel bent. Mijn Huawei B525s-23a modem biedt overigens wel die VPN functie, dus dat zou mijn laatste redmiddel zijn geweest als het met dat Open APN van vodafone niet gelukt was.
In mijn huidige situatie verbruik ik alleen data op het moment dat ik het camerabeeld oproep met een app op mijn telefoon of laptop. Daarnaast heb ik een widget op mijn telefoon die een klein stilstaand plaatje laat zien dat elke vijf minuten wordt ververst. Maar dat kost nauwelijks data.
Ik reageer ruim 2,5 jaar later alsnog even, misschien heeft iemand er iets aan. Na 2 dagen klootviolen met de klantenservice heb ik op mijn zakelijke multidatasim de open APN actief en de portforwarding die ik in de Huawei 4G router geplaatst heb werkt ook nog! Ik had er een hard hoofd in aangezien ik na 9 medewerkers pas iemand sprak die wist wat portforwarding eigenlijk was... Let even goed op dat de open apn op de multidatasim geactiveerd staat en dat er niet andere apns actief zijn. Dan heb je kans dat het niet werkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.