Ik ben zojuist gebeld door iemand die zegt van Vodafone te zijn en het over mijn abonnement wil hebben en mij een aanbieding wil doen. Ik vind het toch een beetje raar want ik ben nog nooit door jullie gebeld. Hij wou een verificatiecode sturen maar toen heb ik opgehangen want ik vertrouwde het niet meer. Het nummer is +31306540987. Waren jullie dit of is dit scam??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @KtM, welkom hier.
Het nummer, 0306540987, is inderdaad afkomstig van Vodafone. Als je terugbelt dan krijg je te horen 'Welkom bij Vodafone, we hebben je gebeld. Bedankt dat je terugbelt'. Het willen sturen van de verificatie SMS bevestigd dit eveneens, want dit is een methode die we toepassen om te verifiëren of we met de contractant spreken van de betreffende aansluiting.
Hi @KtM, welkom hier.
Het nummer, 0306540987, is inderdaad afkomstig van Vodafone. Als je terugbelt dan krijg je te horen 'Welkom bij Vodafone, we hebben je gebeld. Bedankt dat je terugbelt'. Het willen sturen van de verificatie SMS bevestigd dit eveneens, want dit is een methode die we toepassen om te verifiëren of we met de contractant spreken van de betreffende aansluiting.
Dankjewel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.