Goedemiddag,
Na veel te hebben gelezen op het forum vraag ik mij af of er iemand weet hoe deze melding uit te zetten bij een One Plus 9 PRO.
Alle info die gaan over Android toestellen bieden geen relaas. Zodra ik met zoeken IMS in type geeft deze geen resultaat.
Wie heeft een antwoord?
Alvast bedankt!
Met vriendelijk groet,
Rob
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Rob130,
Bij de One Plus PRO is het helaas niet mogelijk om deze melding uit te schakelen. Het enige dat je kan doen, is Bellen over WiFi als functie zelf uitschakelen.
Wij als Vodafone mogen deze melding mogen ook niet uitschakelen. Wij zijn verplicht om deze melding te geven. De IMS melding geeft namelijk aan dat alarmnummers zoals 112 niet bereikbaar zijn met Bellen over WiFi.
Bellen via Wifi op de One Plus uitzetten doe je zo:
Heb je een Android toestel? Dan kan je de melding wel uitzetten.
Bij alle Android toestellen kan je de melding uit beeld halen zonder Bellen over Wifi uit te zetten, volg daarvoor de volgende stappen:
Bij een iPhone wordt de melding niet actief gepusht. Mocht je toch op een of andere manier hinder ervan ondervinden? Dan dien je ook de volledige functie Bellen via WiFi in je telefoon uit te schakelen. Ga hiervoor naar de Instellingen -> Mobiel netwerk -> Bellen via WiFi.
Je zou eventueel nog langs een van onze winkels kunnen gaan, zodat een collega met je meekijkt hiervoor.
Lees meer info over IMS meldingen in dit topic.
Hoi @Rob130,
Bij de One Plus PRO is het helaas niet mogelijk om deze melding uit te schakelen. Het enige dat je kan doen, is Bellen over WiFi als functie zelf uitschakelen.
Wij als Vodafone mogen deze melding mogen ook niet uitschakelen. Wij zijn verplicht om deze melding te geven. De IMS melding geeft namelijk aan dat alarmnummers zoals 112 niet bereikbaar zijn met Bellen over WiFi.
Bellen via Wifi op de One Plus uitzetten doe je zo:
Heb je een Android toestel? Dan kan je de melding wel uitzetten.
Bij alle Android toestellen kan je de melding uit beeld halen zonder Bellen over Wifi uit te zetten, volg daarvoor de volgende stappen:
Bij een iPhone wordt de melding niet actief gepusht. Mocht je toch op een of andere manier hinder ervan ondervinden? Dan dien je ook de volledige functie Bellen via WiFi in je telefoon uit te schakelen. Ga hiervoor naar de Instellingen -> Mobiel netwerk -> Bellen via WiFi.
Je zou eventueel nog langs een van onze winkels kunnen gaan, zodat een collega met je meekijkt hiervoor.
Lees meer info over IMS meldingen in dit topic.
Goedemorgen Steven. Helaas werkt je optie niet.
Om je een beter beeld te geven heb ik een screenshot gemaakt.
Hmmmz :(, je gaf ook al aan dat zoeken naar IMS niks aangaf. Kun je eens zoeken naar Bellen over Wifi? Hopelijk komt er dan naast de optie om het aan of uit te zetten, meer opties naar boven @Rob130.
Helaas werkt dit ook niet. Totaal geen opties. Het vreemde is wel dat mijn 2de SIM kaart (KPN) van mijn werk geen melding geeft als ik bellen over wifi instel. Is dus alleen bij Vodafone.
Dat kan kloppen @Rob130. In dit geval zit er niks anders op dan de optie uit te zetten zodat je de melding niet krijgt.
Het is wat het is. In ieder geval bedankt voor het meehelpen naar het zoeken van een oplossing!
Ik zal het topic open laten staan. Mocht iemand de oplossing weten, dan kunnen ze het hier vermelden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.