Vraag
Reacties
Oplossing
juliank2
Level 1

My Vodafone app op ios logt steeds uit

My Vodafone app laatste versie logt steeds uit, 

iPhone 12 pro.. 
Ja meer informatie heb ik ook niet😂😅 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen
32 Reacties 32
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Energieboy, dankjewel voor je bericht. Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder Case 10301843

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dankjewel voor de gegevens @Clvgtnl 
Ik heb gelijk een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder Case 10310391. Je ontvangt hiervan ook een bevestiging per mail. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 



0 Kudos
Richiestyle1
Level 1

Hier hetzelfde probleem. Wanneer ik de app opstart moet ik steeds handmatig de knop “inloggen” indrukken terwijl FaceID in de app is ingesteld. Voorheen ging het automatisch. iPhone 12

 

0 Kudos
Richiestyle1
Level 1

Opgelost‼️
• app verwijderd 

• opnieuw geïnstalleerd 

• inloggen via FaceID werkt weer

EnergieBoy
Level 20

Yep, ook hier werkt het weer. 
Al paar keer gedaan en toen ging het niet goed, nu vandaag gedaan en warempel, hij doet het weer. Super!

juliank2
Level 1
Topicstarter

Hier nog steeds problemen met uitloggen maar de screenshot staat hier in dit topic

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fijn om te lezen dat het weer werkt @Richiestyle en @Energieboy.
@juliank ik raad om af te wachten. Het onderzoek hiervoor loopt nog. Had je de app ook al eens verwijderd (vanaf gisteren)?

0 Kudos
Clvgt
Level 1

Hier werkt het ook weer, met hetzelfde. Verwijderen en opnieuw installeren.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fijn om te horen @Clvgtnl, dat de app weer werkt 🙂 

juliank2
Level 1
Topicstarter

Ik zie dat er zojuist een update is geweest, hopelijk lost die het op voor ios

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Is het inmiddels bij jou ook verholpen of krijg je nog steeds de foutmelding @juliank

0 Kudos
juliank2
Level 1
Topicstarter

Tot nu toe geen problemen meer gehad

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fijn om te horen @juliank

0 Kudos