My Vodafone app laatste versie logt steeds uit,
iPhone 12 pro..
Ja meer informatie heb ik ook niet😂😅
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Energieboy, dankjewel voor je bericht. Ik heb een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder Case 10301843
Dankjewel voor de gegevens @Clvgtnl
Ik heb gelijk een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder Case 10310391. Je ontvangt hiervan ook een bevestiging per mail. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hier hetzelfde probleem. Wanneer ik de app opstart moet ik steeds handmatig de knop “inloggen” indrukken terwijl FaceID in de app is ingesteld. Voorheen ging het automatisch. iPhone 12
Opgelost‼️
• app verwijderd
• opnieuw geïnstalleerd
• inloggen via FaceID werkt weer❗️
Yep, ook hier werkt het weer.
Al paar keer gedaan en toen ging het niet goed, nu vandaag gedaan en warempel, hij doet het weer. Super!
Hier nog steeds problemen met uitloggen maar de screenshot staat hier in dit topic
Fijn om te lezen dat het weer werkt @Richiestyle en @Energieboy.
@juliank ik raad om af te wachten. Het onderzoek hiervoor loopt nog. Had je de app ook al eens verwijderd (vanaf gisteren)?
Hier werkt het ook weer, met hetzelfde. Verwijderen en opnieuw installeren.
Fijn om te horen @Clvgtnl, dat de app weer werkt 🙂
Ik zie dat er zojuist een update is geweest, hopelijk lost die het op voor ios
Is het inmiddels bij jou ook verholpen of krijg je nog steeds de foutmelding @juliank?
Tot nu toe geen problemen meer gehad
Fijn om te horen @juliank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.