Vraag
Reacties
Oplossing
DannySeghers
Level 5

Waarschuwing verbruik unlimited data

Volgens mij zit er een fout bij de waarschuwing verbruik  dagtegoed ik had volgens jullie app nog ongeveer 6gb over van de 10 gb en toch kreeg ik een waarschuwingsbericht dat ik al 80% zou hebben verbruikt het lijkt er op dat deze nog steeds is ingesteld op 80% van 5 gb = 4gb

10 - 4 = 6 gb

 

 

 

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen
47 Reacties 47
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Gerben2 en @Danny01,

 

Dank voor jullie updates! Ik heb dit intern opnieuw doorgezet om te laten checken, zeker als het dus al vaker is voorgekomen. Als ik nieuws laat heb, laat ik dat uiteraard weten.

0 Kudos
DannySeghers
Level 5
Topicstarter

Dit probleem is nog steeds niet opgelost 

image

image

0 Kudos
EnergieBoy
Level 20

Ik snap dat je het nog eens wilt melden. Maar begrijp ook dat als Alex het op vrijdag doorgeeft aan de juiste afdeling, het in het weekend niet is opgelost. Daar moet je echt 5 tot 10 werkdagen voor nemen. En als het dan ook nog gecombineerd is, kan het nog wel langer duren. Het is natuurlijk vervelend, maar ga er van uit dat Vodafone er wel al mee bezig is en met een antwoord komt. Heb nog even geduld 😜👍

Fijn weekend!

DannySeghers
Level 5
Topicstarter

Geduld is niet mijn sterkste kant. 😆 

ook een fijn weekend 

Gerben22
Level 1

Mijn vermoeden zegt dat het nog wel lang gaat duren voordat het is opgelost. @Energieboy @Danny01 

0 Kudos
EnergieBoy
Level 20

Dat weet je niet @Gerben2 
Positief blijven 😉 - we drinken gewoon nog even een extra ️ en zal je zien, is het in November opgelost 😊

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Danny01 en @Gerben2,

 

Zeker goed dat jullie erachteraan blijven gaan! Ik heb helaas nog geen nieuwe update, het is vorige week opnieuw onder de aandacht gebracht, maar zoals je al hebt gemerkt nog niet opgelost. We moeten even afwachten 😞

Gerben22
Level 1

Hallo @Alex en @Energieboy 

 

Sinds vorige week donderdag tot en met nu heb ik geen smsjes meer gekregen als ik nog 6 GB over had van de 10 GB. Blijkbaar is er achter de schermen nu toch wat verandert! 

 

Heb expres gewacht met het plaatsen van een update zodat ik even de tijd had om het een paar dagen in de gaten te houden.

EnergieBoy
Level 20

Wat fijn en bedankt voor het melden.
Laten we hopen dat het goed blijft gaan 😁

Gerben22
Level 1

Zeker fijn @Energieboy

 

Nu wacht ik alleen nog even af op een reactie van @Alex zodat hij het kan bevestigen of het achter de schermen nu daadwerkelijk is opgelost. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb nog geen definitieve bevestiging, maar het laatste wat ik erover heb terug gekregen was hoopvol. In ieder geval goed om te horen, fingers crossed dat het volledig is opgelost 🙂

0 Kudos
DannySeghers
Level 5
Topicstarter

Bij 80% verbruik van de 10gb heb ik geen waarschuwingsbericht gekregen dat ik nog maar 20% over heb.

0 Kudos
DannySeghers
Level 5
Topicstarter

Ook geen sms bericht gekregen als mijn bundel met 2 gb is verhoogd

 

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dat is niet handig. De SMS berichten zouden natuurlijk wel verstuurd moeten worden. Op welk tijdstip had je de 80 en 100% bereikt? Hoe laat heb je de 2GB geactiveerd? Ervaar je dit ook op de dagen erna of krijg je daar wel een SMS binnen over het verbruik @Danny01

0 Kudos
DannySeghers
Level 5
Topicstarter

Krijg geen enkele sms berichten meer de laatste was van 23 oktober 

weet niet of er iets gewijzigd is

hoe kan ik de sms berichten opnieuw activeren zodat ik deze weer ga ontvangen 

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik controleer graag het een en ander voor je vanuit hier @Danny01.
Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je!

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dankjewel voor de gegevens @Danny01. Ik zie wel dat er notificaties uitgestuurd worden (vanaf de 31e). Heb je sindsdien nog iets binnen gekregen van een notificatie? Zo niet dan vermeld ik dit ook in het onderzoek. 

0 Kudos
DannySeghers
Level 5
Topicstarter

Helaas heb ik geen enkele notificaties ontvangen

Weet niet hoe ik dit goed moet krijgen zodat ik ze weer kan ontvangen 

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik heb een onderzoek aangemaakt voor je @Danny01. Dit staat bekend onder incident 10697202. Mijn collega's van de technische dienst gaan hier mee aan de slag en zullen dit terugkoppelen naar je. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit natuurlijk ook weten. 

DannySeghers
Level 5
Topicstarter

Nog steeds geen sms bij 80% verbruik 

0 Kudos