Ik ben zojuist gebeld door dit nummer. Ik zag in verschillende topics al nummers die er op leken en van partners bleken te zijn. Ik zou graag willen bevestigen dat dit er ook eentje van is, voordat ik domme dingen doe.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Pressareo ,
Ook voor de zekerheid nog even van mijn kant de bevestiging: 0304101131 is inderdaad een nummer waar één van onze partners mee uitbelt 🙂
(Datzelfde geldt voor alle nummers in deze reeks en eindigen op 01 t/m 32)
Volgens Google is dit nummer van een partner Ziggo.
Over betrouwbaarheid doe ik geen uitspraken, maar +31 30 410 1132 is van een partner van Ziggo, dan is +31 30 410 1131 dat ook.
Ik ben gisteren gebeld door +31 30 410 1127, dus het lijkt mij (uit dezelfde nummerpoule) geliëerd aan Ziggo.
Resumé: +31 30 410 1127, +31 30 410 1129, +31 30 410 1131 en +31 30 410 1132 zijn nummers die in je scherm kunnen komen als Ziggo (of partner hiervan) iets met je wil bespreken omtrent je abonnement.
Ah top, dan weet ik voldoende! Je weet maar nooit met oplichters tegenwoordig
Tip: als je ingaat op een aanbod van Ziggo of van een partner check dan goed of in de bevestiging hetzelfde aanbod staat als wat je telefonisch hebt afgesproken.
Als je wat wilt afsluiten of veranderen doe het dan rechtstreeks bij Ziggo.
Je houdt het dan in eigen hand en kan niet voor verassingen komen te staan.
Dit nummer belt namens Ziggo... dus is toch net zo rechtstreeks? Ik heb gisteren keurig - na het telefoongesprek - de mail vanuit Ziggo gekregen. Is dan misschien een 'partner', maar de telefoontjes zijn uit naam van Ziggo. Het is geen 'meermetziggo'- of wat voor 'cashback'-operatie dan ook buiten Ziggo om.
Gelukkig is het bij u goed gegaan. Natuurlijk zijn er betrouwbare partners. Maar je leest in de community ook regelmatig dat het fout gaat.
Dit nummer belt mij ook van Ziggo om te vragen of alles naar wens is en het abonnement of wat je hebt, goed bevalt.
Soms kunnen ze nog leuke diensten kado doen of kortingen bieden als je contract vrij bent, of je wordt als steekproef benaderd.
zoals men aangeeft is dit keurige opdracht gever namens Ziggo.
Hi @Pressareo ,
Ook voor de zekerheid nog even van mijn kant de bevestiging: 0304101131 is inderdaad een nummer waar één van onze partners mee uitbelt 🙂
(Datzelfde geldt voor alle nummers in deze reeks en eindigen op 01 t/m 32)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.