Marianne
Community Developer
Community Developer

Een terugblik op onze community-dag in het Openluchtmuseum

Op dinsdag 9 september kwamen we met een aantal community-leden en het community-team samen voor een dag vol gezelligheid en inspiratie. Het decor van vandaag: het prachtige Openluchtmuseum in Arnhem, waar historie en verhalen tot leven komen. Lees hier alles over deze bijzondere dag én ontdek waarom onze events een aanrader zijn voor iedereen die actief is binnen de Vodafone & Ziggo Community.

Lunch.jpg

Van paraplu naar mosterdsoep..

Hoewel het weer niet helemaal meewerkte, begon de middag gezellig en droog met een lunch in de Kasteelboerderij. Het was weer interessant om nieuwe mensen achter de avatars te ontmoeten: leden met wie je normaal alleen online spreekt, leer je nu beter kennen. En ook leuk om een paar bekende gezichten te zien!

Ideeën, suggesties én uitdagingen
Er is tijdens zo'n dag ook ruimte om ideeën, suggesties en uitdagingen te delen. Onze community is er tenslotte niet alleen om vragen te stellen, maar ook om samen te denken over hoe we Vodafone en Ziggo beter kunnen maken. Door elkaar offline te spreken, krijgen wij als community-team meer inzicht in wat er speelt en waar onze leden tegenaan lopen. Ook voor ons team erg waardevol! 

Tour.jpg

Het verhaal achter 'opschorten'

Na de lunch gingen we op pad voor een rondleiding. Terwijl we langs historische dorpen en Zaanse huisjes wandelden, reed er zo nu en dan een nostalgische tram voorbij. Onderweg leerden we allerlei verrassende weetjes. Zo vertelde de molenaar ons dat het woord ‘opschorten’ letterlijk uit de tijd komt dat molenaars hun zakken graan aan touwen opschortten om ze later verder te bewerken. Daarna was er tijd om op eigen tempo alle hoeken van het museum te ontdekken. Van traditonele ambachten tot aan een straatje met typische jaren-70 doorzonwoningen.

Borrel.jpg

Bitterballen en bier

We sloten de dag af met een gezellige borrel en natuurlijk een groepsfoto om dit moment vast te leggen. Ondanks het regenachtige weer kijken we met een glimlach terug op een dag vol verhalen, verbinding en plezier.

Onze events organiseren we niet alleen voor een leuke dag uit, maar vooral om onze community sterker te maken. Het is dé manier om elkaar beter te leren kennen, ideeën uit te wisselen en samen te bouwen aan een plek waar iedereen zich welkom voelt.

We kijken nu al uit naar het volgende event, en misschien ben jij er dan ook bij! 😉 Houd de community in de gaten, en wie weet ontmoeten we je de volgende keer offline.

En nog even de groepsfoto natuurlijk...

714b4ce1-cb3c-4cf4-acc9-f6e793b111df_rw_3840.jpg

e-mail meldingen
Aan Uit
12 Reacties
EnergieBoy
Level 20

Leuk hoor, ziet er erg gezellig uit!
De bitterballen waren ook weer van de partij 😉😁

Dave
Level 20

Hele leuke foto's van Vujong en zeer leuk gemaakt ondanks het weer toch een hele leuke dag.

Jammer dat @Welmoed  verscholen staat achter een Lid. Maar zeer geslaagde race van Station tot Museum dag en droog terug, genoten.

Eten was goed en erg lekker, vooral die Quiche en Mosterd Soepje. Rondleiding zeer goed geregeld, bijna overal kon ik in, huis van de dementie en andere woningen was moeilijk met de trap, maar mag de pret niet drukken.

EnergieBoy ik heb H J als persoonlijke assistant laten werken 😁 

Dank je @Marianne  voor dit topic.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Fantastische dag gehad en prachtige foto's geworden. Toch ook wel knap dat je mij buiten beeld hebt weten te houden @Nostres63 😉

Dave
Level 20

Je was undercover @Welmoed  😂

Nostres63
Level 5

Hoe kan je dit nu weer goed maken met je @Welmoed ? Zo’n leuke vrouw die het gezelschap net dat meegeeft dat een regenachtige dag nodig heeft om toch nog tot een zonnige dag te ervaren. En dan gaat er zo’n klein dingetje voor je staan. Onbegrijpelijk hè. 

Dave
Level 20

Hahahahaha @Nostres63 😂 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Héél bijzonder inderdaad @Nostres63 - bij een volgend event je maar weer aanmelden. Dan kunnen we misschien in de herkansing voor de foto!

Dave
Level 20

We gaan bankjes neerzetten voor de ukkie's en goede indeling misschien handig 😁 @Welmoed  of wilde je niet met mij gezien worden 😎🤔

Nostres63
Level 5

@Dave Klein wil niet gelijk met een ukkie vergelijken worden. 🤪 

Dave
Level 20

Sorry @Nostres63  dat is waar, ik was ooit 1,75 ben nu 1,61

Hendrik Jan
Community Manager
Community Manager

Wat was het leuk! Het blijft elke keer weer leuk om jullie allemaal in het echt te zien:)

Robert1966!
Level 8

jamer dat ik niet bij kon zijn wegen ziek maar gaat super goed nu met mij tot gauw lief mensen en bedankt voor nog van beterschap  wat jullie ge stuurd  hedden naar mij erg lief van jullie