Hoi,
Dank je wel Ziggo/Vodafone voor het om zeep brengen van mijn account met dit forum.
Ik kon mijn gebruikersnaam nergens meer vinden, dus kon niet inloggen
Getracht om middels mijn mail account het terug te halen, kan ook niet, hebben jullie om zeep gejaagd.
Moest een nieuwe account aanmaken. kan ook niet, account bestaat al.
Maar van die account met mijn email adres kan ik het wachtwoord niet resetten ?
What The F*ck ???
Wie beheert deze onzin en waar kan ik een klacht indienen, want nu wordt ik verplicht er een ander mail adres op na te gaan houden omdat ik mijn eigen mail adres niet meer kan gebruiken want jullie login systeem is naar de haaien. Dan moet ik inloggen via mijn Ziggo/Vodafone account en wordt ik omgeleid naar een Error 500 pagina ! Gaat goed jongens, ben onder de indruk.
Man wat een prutsers ! 😞
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Peerke_NL1964 Je oude account is jaren geleden geregistreerd met Mijn Ziggo. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling en is de koppeling met je Community account dus niet meer correct. Dit verklaart dus de problemen met het inloggen.
Zoals gevraagd heb ik je oude account verwijderd. Je kunt dan inderdaad gewoon gebruik blijven maken van je nieuwe account.
Iedereen heeft de kans gehad en mail tenzij dit uit staat, dit heeft niks met verprusten te maken.
Door uw taal gebruik is al niet netjes om de schuld bij Ziggo en Vodafone te leggen, je bent zelf verantwoordelijk voor je accounts, en als je ze gekoppeld hebt, kan een medewerker dit ontkoppelen.
Morgen zal een Medewerker dit topic oppakken ik heb dit gemeld.
Voor nu gewoon even wachten tot morgen de medewerkers die dit topic oppakken
Dag @Peerke_NL1964
Ik weet niet wat er precies om zeep is gejaagd en of Ziggo dat wèl of niet heeft gedaan. Maar ik zie wel dat Peerke_NL is gewoon een bestaand account. Voordat u gaat lopen schelden, is het misschien een idee om eerst na te gaan wat er mis ging.
Dank je wel Dave, mijn frustratie kreeg even de overhand nadat ik al een half uur bezig ben geweest met het proberen te resetten van de account en steeds in dezelfde kringetjes ronddraaide met herhaaldelijk een Error 500 van de website....
Wim,
Dat heb ik ook gedaan, getracht uit te pluizen wat er fout ging, kreeg de ene niets zeggende foutmelding na de andere waaruit wel bleek dat het niet aan mij lag maar aan het forum. Error 500 herhaaldelijk... dus dan wordt men wel eens wat geïrriteerd en Sja, als je het forum niet op kunt dan kun je ook geen hulp vragen, ook niet om een bestaande account te herstellen 🙂
Ik kan me voorstellen dat frustrerend is, en komt goed morgen, medewerker zal zekers te hulp schieten.
Hi @Peerke_NL1964
Logisch dat de frustratie even hoog zit als je bij het inloggen in een loop terechtkomt, maar laten we het hier wel netjes en gezellig houden 🙂 Wat betreft jouw account. Ik heb je eerdere account op de Community gevonden, namelijk Peerke_NL.
Inmiddels is het jou gelukt om een nieuw account te registreren. Als je wilt kan ik de Mijn Ziggo koppeling verplaatsen naar je oude vertrouwde account. Op deze manier kan je dan weer gebruik maken van het oude account. Laat maar weten als je dit graag wilt, dan regel ik het direct!
Cecilia,
Bedankt voor je reactie. Ik weet niet wat er gebeurd is dat mijn account zoveel problemen gaf, maar het zij zo.
Bij het opvragen om een wachtwoord te resetten van die andere account kreeg ik meldingen dat ik met mijn VodafoneZiggo account moest gaan inloggen, dat deed ik en dan was ik weer terug bij af bij het forum inlogscherm wat mijn gebruikersnaam en wachtwoord vroeg. ?!?!?!
Dat wachtwoord probeerde ik dus te resetten maar dat gaat dus totaal niet. Daarna werd ik omgeleid naar een andere pagina die steeds in Error 500 Server error resulteerde en ik kon weer opnieuw beginnen. Dat heb ik een half uur achter elkaar geprobeerd, maar hielp niets. Dus uiteindelijk maar deze account aangemaakt. Van die andere weet ik nog steeds het wachtwoord niet en dat kan ik ook niet resetten kennelijk, dus gooi die oude account maar weg, kan ik toch niets meer mee en heeft geen meerwaarde. Ik blijf deze wel gebruiken...
Peter
@Peerke_NL1964 Je oude account is jaren geleden geregistreerd met Mijn Ziggo. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling en is de koppeling met je Community account dus niet meer correct. Dit verklaart dus de problemen met het inloggen.
Zoals gevraagd heb ik je oude account verwijderd. Je kunt dan inderdaad gewoon gebruik blijven maken van je nieuwe account.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.