Letterbox
Level 2

Community account koppelen aan nieuw Ziggo account / klantnummer

Ik was in het verleden klant bij Ziggo en heb vrijdag opnieuw een abonnement afgesloten. Daardoor heb ik nu twee Mijn Ziggo accounts, wat ik op basis van ik hier had gelezen ook verwacht had. 

Om me aan te melden bij deze community gebruik ik nog het oude account. Kan mijn community account / gebruikersnaam Letterbox gelinkt worden aan mijn nieuwe Ziggo account? Of moet ik eerst vanuit dat nieuwe account een nieuw community account aanmaken?

Ik heb in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen mijn oude en nieuwe klantnummer vermeld. Bij mijn nieuwe Ziggo gebruik ik een een ander e-mailadres om in te loggen, maar dat is prima.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Bert
Level 21

Een Ziggo forum medewerker kan dit voor je uitvoeren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden door een Ziggo forum medewerker.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Letterbox
Level 2
Topicstarter

Yes dank, die heb ik gevuld. Postcode en huisnummer staan er ook in.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Letterbox ,

Dat kan zeker! Daarvoor is het wel nodig om eerst een tijdelijk nieuw Community-account te maken met je nieuwe Mijn Ziggo. Deze verwijderen we later weer, dus zowel de username als mailadres mag eventueel niet-bestaand zijn. Laat me weten zodra je dat hebt gedaan, deel hier de betreffende username en we gaan aan de slag.

Letterbox
Level 2
Topicstarter

Bij deze, ik heb zojuist vanuit mijn nieuwe Mijn Ziggo een community account aangemaakt met gebruikersnaam LetterboxTemp 🙂 Heb m'n postcode en huisnummer ook ingevuld bij dit profiel.

Ik hoor het graag als ik nog iets moet doen.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Top, geregeld! Als je nu uitlogt en weer inlogt met de nieuwe, zou je bij Letterbox uit moeten komen 🙂

Letterbox
Level 2
Topicstarter

Ja dat klopt helemaal, het community account is nu aan m'n nieuwe Mijn Ziggo account gekoppeld, dank daarvoor!