Sander
Community Developer
Community Developer

De Ziggo Community en Vodafone Community gaan samen verder

De Vodafone en Ziggo Community worden één! Samen maken we een nieuwe centrale plek met meer leden, meer kennis en nóg meer mogelijkheden om elkaar te helpen. Op de nieuwe Vodafone & Ziggo Community vind je alle artikelen en onderwerpen die over Vodafone en Ziggo gaan.

We nemen je graag mee in wat er staat te gebeuren met het samenvoegen van deze community’s. We hebben al een aantal vragen en antwoorden op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet bij? Laat dan een berichtje achter.

Daarom kiezen wij voor één community

De nieuwe Vodafone & Ziggo Community biedt onze leden diverse voordelen. Zo kun je op één plek al je vragen kwijt over Vodafone en Ziggo, heeft iedereen toegang tot de Events en kan je lid worden van het Testpanel. Heb je óók Vodafone in huis? Dan kun je op deze community nu ook je vragen stellen over Vodafone diensten en producten.

FAQ

Wanneer gaan de community’s samen?
In augustus gaan beide community’s samen verder als één community. De exacte datum hoor je op een later moment.

Ik heb ook een Vodafone Community-account. Heb ik dan straks twee accounts?

Heb je naast je Ziggo Community-account ook een account op de Vodafone Community? Dan worden deze twee accounts samengevoegd. Al je topics, reacties en likes van de Vodafone Community worden dan samengevoegd met je Ziggo Community-account.

Veranderen mijn inloggegevens ook?
Nee, je inloggegevens blijven hetzelfde zoals je gewend bent.

Blijven dezelfde topics en artikelen beschikbaar?
Ja, alle topics en artikelen die je nu op de Ziggo Community ziet, zijn vanaf augustus nog steeds vindbaar. De topics en artikelen van Vodafone worden hier ook aan toegevoegd. Dit gaat om de categorieën: Toestellen, Diensten en Abonnement & Prepaid.

Hoe herken ik dat een onderwerp over Vodafone gaat?
Je gaat een duidelijk onderscheid zien tussen het gedeelte van Ziggo en het gedeelte van Vodafone. In latere updates vertellen we je hier meer over.

Wat verandert er voor mij als lid van het Testpanel?

Het Testpanel blijft gewoon bereikbaar via het menu bovenaan de pagina. In het Testpanel vind je al je actieve testen en algemene informatie. Ook blijven de huidige webpagina's bereikbaar via dezelfde links. 

💡 Wil je op de hoogte blijven? Houd dan je mail en de Ziggo Community in de gaten en abonneer je op het forumboard: Over de Community. Zo krijg je automatisch een update bij nieuwe topics.

Staat je vraag er niet bij of wil je gewoon wat kwijt? Laat dan een reactie achter onder dit artikel.

e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Goed nieuws! De problemen met de notificaties zijn opgelost, er worden weer mails uitgestuurd 🙂

Achter de schermen wordt nog steeds flink gerekend bij de accounts/profielstatistieken. Hoe lang dit nog gaat duren is op dit moment niet bekend, maar uiteindelijk komt het in orde. Als we een update daarover hebben, laten we het uiteraard weten!

--

Laatste update 21 augustus: De huidige verwachtingen is dat het nog tot enkele weken kan duren, voordat alles omtrent de accounts is verwerkt en berekend. Daar vallen ook statistieken en levels onder. Bij nieuws komen we uiteraard in de lucht! 

6 Kudos
298 Reacties 298
Sluisie
Level 9

Hoi @Welmoed , heb je al een update over de levels?

Want voor de integratie zat ik al veel hoger in de levels en moest weer bij 1 beginnen wat nog zou worden aangepast....maar ja....

MR_CHIP
Level 19

Veel mensen wachten nog 

HaJee83
Level 15

Alex schreef: Laatste update 21 augustus: De huidige verwachtingen is dat het nog tot enkele weken kan duren, voordat alles omtrent de accounts is verwerkt en berekend. Daar vallen ook statistieken en levels onder. Bij nieuws komen we uiteraard in de lucht! 

EnergieBoy
Level 20

Kijk, dat is nog eens een perfect antwoord. Ook Welmoed zei de 9 september: "Hi all, ik heb zojuist om een status update gevraagd omtrent de issues rondom de levels en statistieken. Ik kom er op terug!"

Laten we ze nog even wat meer tijd gunnen 😉

0 Kudos
Dave
Level 20

Gaan we nu echt elke dag om de Levels zeuren.

@Alex  of @Sander  of @Marianne 

Laat Khoros de levels gewoon uitzetten, hebben we een einde aan deze discussie, alleen zichtbaar in profiel, maar niet meer in topic's.

Template
Level 17

@Dave wrote:

Gaan we nu echt elke dag om de Levels zeuren.

@Alex  of @Sander  of @Marianne 

Laat Khoros de levels gewoon uitzetten, hebben we een einde aan deze discussie, alleen zichtbaar in profiel, maar niet meer in topic's.

Zijn er slechts een aantal in topic die erover zeuren. 

Dave
Level 20

Als of medewerkers al niks doen, ze vergeten dat dit bij Khoros ligt en voor terug is weer even onderweg zijn.

Wees blij dat de Community draait en daar gebruik van kunnen maken 😊 Maar goed ik zie dat verkeerd, men wil levels zien, kunnen ze daarna daar over gaan klagen.

Sluisie
Level 9

Sorry dat ik hier om vroeg hoor! Jemig...ik ga wel weg....

Zal me gaan afmelden bij de testgroep en deze community verlaten..

Wat een reacties ook zeg hier...

0 Kudos
Marjan Verbrugg
Level 13

@Sluisie Niets van aantrekken. 

EnergieBoy
Level 20

Kom kom, dit is natuurlijk een beetje een overdreven reactie. 
Even ademhalen tot rust komen en dan weer met een frisse moed mensen helpen (of testen).

Zoals Marjan al schrijft, niets van aantrekken. Dave bedoelde het allemaal niet zo zwart/wit dan hij het heeft geschreven. Je bent hier toch om te helpen en dan maakt het toch ook helemaal niets uit welk level je hebt (dat is wat hij bedoelde te zeggen). Begrijpelijk dat mensen, die voorheen misschien level 20 hadden, nu opeens level 6, het moeilijk vinden en hier vragen over hebben. Maar VodafoneZiggo medewerkers hebben al vaker aangegeven dat ze hier mee bezig zijn. Geef ze dan ook even de tijd, als het in orde is, of het komt in orde, dan melden ze dit vanzelf. 

Echt Sluisie, trek het je aub niet aan en blijf gewoon lekker op de community. Je level komt vanzelf wel een keer goed en nogmaals, je level is echt niet belangrijk om een goede tester te zijn of mensen het juiste antwoord te geven. Je mag mijn level punten allemaal hebben 😉.

Sluisie
Level 9

@Dave en @Template, bedankt voor het verpesten!

Zal de laatste test dingen nog doen en dan ben ik weg!

Het ging mij niet alleen om de levels, maar ook om de oplossingen, reacties etc...want die kloppen bij mij ook nog niet.

Maar goed....tijd om afscheid te gaan nemen van de community door dit soort fijne reacties.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Op onze Community werken we met levels. Na de samengang werkt dit helaas nog niet goed. Het is hoe dan ook aan ons om met onze partner Khoros hier een oplossing voor te vinden. De één hecht meer waarde aan een level dan een ander. Daar mag hoe dan ook begrip voor zijn. Laten we het vooral gezellig en constructief houden.

Inhoudelijk heb ik helaas geen nieuws. Khoros liet eerder vandaag weten dat het nog enkele weken zal duren. Wanneer het concreet is opgelost, kunnen ze dan ook niet zeggen. 

Dave
Level 20

@Sluisie  het ging mij niet om het verpesten, met er zijn meer mensen die met levels, reacties en andere oplossingen wachten zoals @Vincent  al omschrijft. De Moderators zitten er boven en nee ik bedoel het algemeen, als ik namen noem dan is het persoonlijk.

Je bent niet de enige waar de levels en reacties en topic oplossingen nog niet goed staat, dit is een behoorlijk karwei, en vraagt tijd, neem mij niet kwalijk dat ik het zo liet overkomen, maar is algemeen zoals ook Energieboy schrijft.

Wat ik bedoelde met als we straks de levels terug krijgen, gaan we dan ook weer een discussie krijgen, hoop van niet, voor mij mogen ze op profiel staan maar in topic's gewoon je naam, dat is een mening die ik heb, hoeft dus niet.

Wat wel verpest is door users en zekers door een vaste kliek die de T.E.A.M. Labeltje zo nodig moesten laten verdwijnen, en heb je daar de mensen over gehoord, of zoals Jarco Kriek zegt Super Klanten, dit is dus weer van buitenaf en Ziggo heeft nu 1 lijn getrokken en alleen levels nog en dat is het.

@Sluisie  Nogmaals excuus dat ik het verpest heb, maar is echt niet mijn bedoeling dat dit jou zo zou raken, dat zou ik nooit doen, was alleen skeptisch over feit wat we gaan krijgen als alles weer normaal staat.

SRF
Level 16

Wat ik zie zou mijn Level zijn zoals voor Samenvoeging. 

Is nu een ieder goed verwerkt?  

m.vd.vlist
Level 13

Mijn level is ook weer gefixt. 😀 Nu nog even die rare on-Europese AM/PM tijdnotatie veranderen in 24 h notatie. 😜

0 Kudos
Template
Level 17

@m.vd.vlist wrote:

Mijn level is ook weer gefixt. 😀 Nu nog even die rare on-Europese AM/PM tijdnotatie veranderen in 24 h notatie. 😜

Moet je dat niet zelf doen? 

0 Kudos
SRF
Level 16

Vraagje, waar vinden jullie Tijdnotatie in welk deel van het geheel. 

0 Kudos
RoWi
Level 20

Tijdnotatie kan niet worden veranderd enkel de tijdzone. Onder Voorkeuren - Voorkeuropties.

De datum notatie kan wel worden aangepast onder Voorkeuren- Weergave.

De AM/PM weergave zit blijkbaar in Khoros ingebakken.

m.vd.vlist
Level 13

Dan wordt het tijd dat ze eens wat verder kijken dan de VS en dat gekke AM/PM gedoe er uit bakken. 😜