Sinds kort krijg ik niet alle email notificaties meer binnen van topics (o.a. product testen) meer in de email.
Als ik inlog zie ik wel de notifictie's bij meldingen.
Al een keer alle abbonnement bij Abonnementen & bladwijzers verwijderd.
Na opnieuw reageren in een topic geen email nofiticatie.
In mijn Ziggo via https://account.ziggo.nl/account/ al eens alle sessies uitgelogged (vroeger zag je nog dat je er meer had maar is ook weg)
Kan je op de community ook nog ergens al je sessies uitloggen?
We brengen dit issue momenteel in kaart. Help mee en geef je voorbeeld door in een reactie.
Voorbeeld doorgevenWeet je, Apple en VodafoneZiggo hebben altijd een haat liefde verhouding gehad. Er is altijd wel een probleem met Apple. Is het niet Ziggo GO app dan is het wel weer Safari browser of met de router. Misschien moeten ze eens een echte computer (Apple) aanschaffen ipv maar op Windows blijven hangen 😁😎
@EnergieBoy Het is idd al een hele tijd aan de gang ze hebben mijn e-mail handmatig omgezet omdat bij het registeren ik geen mail binnen kreeg waar ik mijn account kon activeren. Dat van het inloggen klopt inderdaad dat lukt gewoon gelukkig.
Hi, Bij SmartWifi App 3.5 zie ik geen reacties meer. Ik kan deze terug zien bij meldingen maar ik krijg niets meer binnen via de mail. Ik heb met de app problemen en het is irritant dat is niets meer binnen krijg via de mail.
Of ze willen niet meer naar je reageren 😂🤣😉
Grapje hoor 😊 (kan je wel hebben toch)
🤣ik ben heel verdrietig nu.
Hi @BvanWijk ,
De problemen die je op dit moment hebt met de notificaties staan vrij zeker los van je Apple-maildomein, dat moeten we vooralsnog proberen los te laten. Er waren lange tijd problemen met iCloud. Dat wil zeggen: Als je een iCloud-mailadres gebruikte voor de Community, ontving je niets. Geen notificaties, geen nieuwsbrieven, geen mail om je mailadres te bevestigen. Dat is maanden geleden opgelost. Je ontvangt namelijk wel weer mails van ons, alleen niet alles. @Marjan Verbrugg gebruikt hier op de Community geen iCloud-adres. Uiteraard kunnen we als test tijdelijk je e-mail wijzigen naar een non-iCloud-adres om het helemaal uit te sluiten, maar eigenlijk verwacht ik dat er geen verschil gaat zijn.
Het is nog steeds het zelfde alleen de dagelijkse mail. Ik krijg wel mail als er een oplossing is voor een topic maar niets als er gewoon gereageerd word op een topic die ik volg…..
Als je zowel dagelijkse mails krijgt, als mails dat er een oplossing is gekomen, verwacht ik op dit moment niet dat we het moet zoeken in een maildomein, mailserver of soortgelijke problematiek. Dit komt allemaal vanaf dezelfde namelijk. Vooralsnog kan ik het probleem zelf ook nog steeds reproduceren, in ieder geval in de "grotere" topics binnen het testgedeelte @nspoor je ontvangt ook weer mails van deze 'grote' topics, bijv 1755227 / 1756807 die je eerder noemde?
@BvanWijk Wil je voor de zekerheid ook eens op wat compleet willekeurige (kleinere) topics abonneren? Bijvoorbeeld in de categorie internet en TV&Radio.
@Alex Hi, Je hebt helemaal gelijk. Ik moest wel mijn iCloud opgeven dat was voor wat anders. Volgens mij TestFlight. De rest komt binnen op mijn ziggo mail. SmartWifi App 3.5 (test ik). Reacties krijg ik niet meer binnen. Lastig want ik heb problemen met de app. Ik zie alleen bij meldingen dat er wat binnen is.
@Alex Ik ga het uit proberen bedankt voor je terug koppeling.
@Alex het is nog steeds niet opgelost, vanochtend alweer veel reacties niet ontvangen , waaronder minimaal een mention, vanuit het besloten deel.
o.a. deze topics 1765797, 1765791, 1765784
Is er een manier waarop ik kan zoeken naar de topics 1755227 / 1756807 ?
Dank voor de update, @nspoor - Heb je eerder van deze topics wél notificaties ontvangen in de tussentijd? En/of kun je eens een ID delen van een topic waar je wel notificaties van ontving?
Is er een manier waarop ik kan zoeken naar de topics 1755227 / 1756807 ?
Je kunt bij elk willekeurig topic het stuk ID weghalen in de URL en vervangen door een ID 🙂 In sommige gevallen kan een topic meerdere ID's hebben: ik zie dat je het topic wat ik bedoel, je zelf al hebt benoemd bij je nieuwe voorbeelden (1765791)
@Alex wel notificaties van de topics met ID
Besloten geen notificatie
1765791
Besloten geen notificatie wel mention
1764885, 1764831, 1765797,
Besloten wel notificatie
1766122, 1766021, 1765946
Openbaar wel notificatie
1765260, 1765199, 1764919, 1764844, 1763151, 1766209 (dit topic),
Eigenlijk valt het me op dat het veelal de topics zijn in de besloten groepen van Serkan en RobL misschien een richting naar de oplossing.
Indien je even wilt bellen kan dat ook, kan/mag hier niet alles posten!
@Alex We zijn nu een paar dagen verder maar ik krijg alleen maar de dagelijkse samenvattingen mail en als iemand mij noemt in een topic maar voor de rest krijg ik geen mail, ook niet op de topics (die jij mij als voorbeeld gaf) waar ik het schuifje van de mail heb aan gezet.
@nspoor - Dank voor je uitgebreide bevindingen! Ik ga even in overleg met de testcollega's om te overleggen wat wijsheid is.
@BvanWijk - Ontzettend apart, ik had goede hoop dat het bij reguliere topics wel goed zou gaan. Wil je voor de zekerheid ook nog eens een screenshot delen van je instellingen bij "Abonnementen & Bladwijzers" > "Meldingsinstellingen" om te kijken of we niets over het hoofd zien en/of het kunnen nabootsen? Mijn instellingen - Vodafone & Ziggo Community
@Alex Hierbij de gevraagde foto's
Dank @BvanWijk ! Op basis hiervan vermoed ik dat dit de 'boosdoener' is;

Wil je deze aanpassen naar 'onmiddellijk' ? Deze zorgt er nu voor dat je nooit een losse mail krijgt van je topic-abonnementen.
Daarmee verwacht ik in ieder geval verbetering, maar moeten we wel rekening houden dat je nog geen mails krijgt van bepaalde topics in het testgedeelte.
@Alex Waarom zou ik ze dan niet krijgen van bepaalde topics in het testgedeelte?
Edit: Ik heb de instellingen aangepast kijken of ik nu wel mail ga ontvangen.
Omdat ik verwacht dat daar wel ergens een probleem zit, wat vermoedelijk voor iedereen (of in ieder geval een groep) users speelt, zoals ook bij @nspoor het geval is.
@AlexIk heb het getest en de mails komen wel binnen. Dus de notificaties werken dus gewoon. Fijn om te weten en ook blij dat het issue is opgelost met @iCloud.com accounts.
@BvanWijk krijg jij wel mails van de besloten topics? ik add-random van sommige wel en sommige niet
Elke keer als ik inlog weer een verrassing welke reacties ik gemist hebt ivm geen emails
Ja, ik kreeg ze wel. Ik heb het gedeeltelijk weer uitgezet omdat ik nu van alle reacties mail kreeg en dat vond ik nu ook weer niet nodig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.