mathijse1
Level 1

Inloggen Community account niet mogelijk na samenvoegen Mijn Ziggo en My Vodafone

Vandaag heb ik mijn Vodafone en Ziggo account samengevoegd. Dit is goed gegaan, echter ik kan niet meer met mijn oude gebruikersnaam "mathijse" in comibantie met het email adres dat ik altijd had hier op de community inloggen. Ik heb nu een nieuw account aangemaakt met een hotmail.com adres en een nieuwe gebruikersnaam mathijse1. 

 

Ik zou graag weer met mijn oude gebruikersnaam "mathijse" in combinatie met mijn gmail adres willen inloggen op de community, zodat mijn oude gegevens ook weer worden opgehaald. Ik sta nu namelijk als nieuwkomer te boek.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @mathijse1 / @mathijse 

Hulp is onderweg! Jouw Community account is gekoppeld aan Mijn Ziggo. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Inloggen op de Community is dan niet meer mogelijk. Je komt dan als het ware in een soort van loop terecht.

We vragen dan altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account aan te maken. Dit heb jij al gedaan, heel fijn! Aan deze nieuwe registratie zit namelijk weer een nieuwe Mijn Ziggo koppeling. Deze koppeling kunnen wij dan weer verplaatsen naar je oude vertrouwde account. Dit heb ik zojuist gedaan. Als je nu opnieuw inlogt op de Community, dan kom je weer uit bij @mathijse

Laat je weten of alles in kannen en kruiken is? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy
Level 20

Hi @mathijse1 
Iemand van VodafoneZiggo kijkt met je mee en die zal je verder helpen. 

mathijse1
Level 1
Topicstarter

@EnergieBoy , dank je. Ik wacht het af....

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @mathijse1 / @mathijse 

Hulp is onderweg! Jouw Community account is gekoppeld aan Mijn Ziggo. Op het moment dat een Mijn Ziggo account wordt verwijderd of samengevoegd met My Vodafone, dan wijzigt deze koppeling. Inloggen op de Community is dan niet meer mogelijk. Je komt dan als het ware in een soort van loop terecht.

We vragen dan altijd om een nieuw (tijdelijk) Community account aan te maken. Dit heb jij al gedaan, heel fijn! Aan deze nieuwe registratie zit namelijk weer een nieuwe Mijn Ziggo koppeling. Deze koppeling kunnen wij dan weer verplaatsen naar je oude vertrouwde account. Dit heb ik zojuist gedaan. Als je nu opnieuw inlogt op de Community, dan kom je weer uit bij @mathijse

Laat je weten of alles in kannen en kruiken is? 

mathijse
Level 10

Hi @Cecilia , hartelijk dank voor de hulp. Ik ben inderdaad nu weer ingelogd onder mijn vertrouwde naam "mathijse".