jovano1992
Level 2

Meerdere accounts van de community

Dag community!

Ik zou graag in contact willen komen met een moderator of admin.

Ik ben namelijk in de afgelopen jaren een paar keer verhuisd, en hierdoor heb ik 2 accounts waar ik niet meer bij kan. Ik heb nu met een derde email adres een community account aangemaakt.

Kan ik mijn eerste twee email adressen laten ontkoppelen of laten verwijderen zodat ik dit account kan omzetten naar mijn hoofd email adres? Bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jovano1992!

Hiermee kan ik jou zeker helpen. Wil je mij een privébericht sturen om welke accounts/e-mailadressen het gaat? Eventueel kan ik ook de huidige Mijn Ziggo koppeling van dit account verplaatsen naar een oud vertrouwd account van jou. Laat gerust weten wat je precies wilt. Je kunt mij een privébericht sturen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Wim C.
Level 18
Dag @jovano1992 
Om u sneller verder te kunnen helpen is het meestal aan te raden om uw adresgegevens in uw profiel te zetten. Dan weten Ziggo-moderators in elk geval wie u bent en op welke manier u het beste geholpen kunt worden. Het spreekt voor zich dat uw persoonlijke informatie alléén zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier.

0 Kudos
jovano1992
Level 2
Topicstarter

Dag @Wim C. 

Zal ik doen. Echter zal een Ziggo-moderator alsnog contact met mij moeten opnemen via DM om dit probleem op te lossen. Met de informatie uit mijn profiel gaat het niet lukken.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jovano1992!

Hiermee kan ik jou zeker helpen. Wil je mij een privébericht sturen om welke accounts/e-mailadressen het gaat? Eventueel kan ik ook de huidige Mijn Ziggo koppeling van dit account verplaatsen naar een oud vertrouwd account van jou. Laat gerust weten wat je precies wilt. Je kunt mij een privébericht sturen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

0 Kudos