We hebben de afgelopen tijd gewerkt aan een update voor de editor waarmee je berichten en topics schrijft. De editor ziet er voor desktop en mobiele bezoekers iets anders uit. Dit heeft alles met de beschikbare schermruimte te maken op verschillende apparaten.
Onze regelmatig terugkerende Community leden hebben duidelijke feedback op de editor aan ons doorgegeven. Daar zijn we (eindelijk) mee aan de slag gegaan!
Deze specifieke wensen zijn gerealiseerd
Dit is ook verbeterd
Puzzel
Om dit allemaal te realiseren hebben wij de indeling-puzzel opnieuw gelegd. Het aantal menu opties is vereenvoudigd en er is een meer logische volgorde samengesteld. Om dat te bereiken hebben we met verschillende groepen gebruikers 'meegekeken' welke opties flink gebruikt worden, maar ook welke opties in de praktijk weinig gebruikt werden. Ook hebben we een aantal menu opties aangewezen die alleen op grotere schermen te zien zijn.
We hebben ook knopen moeten doorhakken. We hebben namelijk de lettertype grootte en kleur uit de opties gehaald. Dit komt de leesbaarheid en overzichtelijkheid heel erg ten goede, maar zal door een enkeling zeker gemist worden. In dit geval hebben we het belang van de lezers zwaarder laten wegen.
Dit is zijn de nieuwe menu opties op mobiele devices:
Dit is zijn de nieuwe menu opties op laptops en desktops:
De macro's optie is alleen zichtbaar wanneer je in jouw macro instellingen vaste stukjes tekst hebt ingevoerd.
Zoals altijd, laat hieronder jouw mening over deze veranderingen achter.
Hi @MR_CHIP - Kijkend naar hoe lang dit inmiddels bij Khoros (onze leverancier) loopt, weet ik niet of het überhaupt nog in de huidige software-versie opgelost gaat worden. Ik verwacht dus op korte termijn helaas geen verandering. Als er een update is, laten we dat uiteraard weten.
Nou deze leverancier past dan wel goed bij Ziggo, ze hebben een iedergeval hetzelfde tempo wat betreft het oplossen van problemen 🤣🤣🤣
@Alex schreef:Hi @MR_CHIP- Kijkend naar hoe lang dit inmiddels bij Khoros (onze leverancier) loopt, weet ik niet of het überhaupt nog in de huidige software-versie opgelost gaat worden. Ik verwacht dus op korte termijn helaas geen verandering. Als er een update is, laten we dat uiteraard weten.
wel apart dat het al maanden duurt kan je geen navraag doe
Ik snap niet dat de emoij op je telefoon niet gebruikt kunnen worden, hier werken ze gewoon als ik mijn mobiel
op de community gebruik. Misschien even aanpassing van je toetsenbord en dan werkt het.
@Dave Jij hebt waarschijnlijk een IPhone, daar werkt het gewoon op, maar op Android werkt het nog steeds niet als je de emoij van het bericht scherm gebruikt. Die opent even snel en sluit dan meteen weer.
Klopt @User77939 ik heb iPhone en dat klopt, wist niet dat dit invloed had met de telefoons. Dank je
@Alex schreef:Hi @MR_CHIP- Kijkend naar hoe lang dit inmiddels bij Khoros (onze leverancier) loopt, weet ik niet of het überhaupt nog in de huidige software-versie opgelost gaat worden. Ik verwacht dus op korte termijn helaas geen verandering. Als er een update is, laten we dat uiteraard weten.
Ik zal maar een bump geven wordt die knop in de editor zelf ooit werkend
Mijn Samsung Galaxy werk telefoon werkt het ook gewoon, is jullie Android en One Ui up to date, en welke Android gebruiken jullie.
S24+
One UI 7.0
Android 15
Google Chrome
Ik heb het over de smiley button in de editor en niet op het in screen toetsenbord
Ok dank je @MR_CHIP 👍🏻 ik zal mijn werk telefoon morgen even proberen ik ben nu niet thuis maar in Revalidatie locatie.
dank je voor info wordt gewaardeerd dat meen ik serieus 😊
Hmm jammer ik kan geen scherm opname mp4 bestand delen maar nog even voor de duidelijkheid we hebben het over deze optie voor emoticons.
Dat heeft zeer weinig met de Android en One ui versie te maken. Ook de browser maakt niets uit want in de Samsung browser op mijn tablets verdwijnt dit ook in een seconde. Dit is puur iets wat Khoros intern moet oppakken.
We zijn nu bijna een jaar na de laatste reactie van @Alex dan is het toch wel vervelend dat dit nog niet werkt.
MP4 kan je uploaden naar Youtube en een Privé kanaal maken in je playlist voor Ziggo en dan linken op privé of verborgen weergeven, dan zien alleen wij het hier.
Misschien ideetje
Nu ik de tablet op desktop weergave heb gezet zie ik inderdaad die optie, echter het probleem is bekend bij VodafoneZiggo en hopelijk ook bij Khoros alleen blijkbaar is het oplossen blijkbaar niet van groot belang als de omweg er is om de emoticons via het virtuele toetsenbord te plaatsen echter is hier al eerder aangegeven dat dit bij enkele emoticons niet altijd correct werkt. Dat zou ik moeten teruglezen.
Daarom ligt mijn voorkeur bij de echte ascii smileys ; )
|\---/| | o_o | \_^_/
Hi all, Dit is inderdaad een bekend probleem en we begrijpen dat het een gemis is dat dit niet werkt. Het is niet bekend wanneer dit verholpen wordt. Zoals we eerder aangaven zullen we het zeker delen zodra hierover nieuws is.
Dit speelt al meer dan een jaar een update zou fijn zijn
@MR_CHIP schreef:Dit speelt al meer dan een jaar een update zou fijn zijn
Dit bericht van Rikst was de update. We kunnen heel simpel stellen dat Khoros hier nog niet mee bezig is.
Ik vind zojuist een bericht dat Khoros onderdeel is geworden van Ignite Tech.
"IgniteTech is enhancing the entire Khoros platform—including Communities, Service and Social Media Management—with new AI features, starting with these key capabilities for Communities and Service that deliver important value"
Waarschijnlijk gaat er pas eind 2025 iets veranderen. Als ik dit lees. https://www.prnewswire.com/news-releases/ignitetech-acquires-khoros-to-transform-customer-connection...
@MR_CHIP schreef:
@RoWi schreef:
@MR_CHIP schreef:Dit speelt al meer dan een jaar een update zou fijn zijn
Dit bericht van Rikst was de update. We kunnen heel simpel stellen dat Khoros hier nog niet mee bezig is.
Tsja inhoudelijke gebeurt er weinig met problemen binnen ziggo
Er gebeurt genoeg afhankelijk van het belang dit is een klein ongemak.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.