Lucas01
Level 14

Spoilers werken niet.

Hi,

De spoilers op de Community werken niet goed, als ik er op klik wordt de inhoud niet getoond. Ook niet als ik er zelf eentje maak ter test (zoals onderstaand). Zou hier naar gekeken kunnen worden? 🙂

Lees meer
Dit is een test. 😉

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oorzaak bekend

Bedankt voor je geduld. De oorzaak is inmiddels duidelijk en we werken aan de oplossing. We houden je via dit topic op de hoogte.

Topic volgen voor updates
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Lucas01,

Dit is inderdaad een bekend probleem. Afhankelijk hoe je het topic bezoekt en of het de eerste keer is, doet de spoilertag het soms niet. De verwachting is op dit moment dat dit eind december opgelost is. Het kan soms helpen de pagina even te herladen. Voor zover mij bekend maakt een adblocker niet uit 🙂

Bekijk in context

13 Reacties 13
Steefb
Level 20

Hier wel.

Steefb_0-1763573784407.png

0 Kudos
HaJee83
Level 16

Ja, ik heb er even naar gekeken. Doei!🤣

Heb m'n blocker uitgeschakeld, dan doet je test het gewoon. Zowel op laptop als op de phone.

Test.jpg

Lucas01
Level 14
Topicstarter

@HaJee83 @Steefb , ik had al langer problemen met de spoilers maar nu opeens werkt het wel weer..😁 Geen idee wat de reden precies was, maar het is opgelost nu. 🙂

HaJee83
Level 16

Krijg nou wat, het werkt nu zelfs met mijn blocker weer aan. Ook in dat andere topic werken allebei de spoilers met blocker aan. Schiet mij maar lek.

HaJee83
Level 16

Was nog even aan het proberen gegaan op Chrome met andere blocker, doet tie het eerst ook niet. Blocker uit, doet tie het wel, blocker weer aan doet tie het ook. Grappig wel, maar begrijpen doe ik het niet.😁

0 Kudos
Lucas01
Level 14
Topicstarter

@HaJee83 ik heb zelf het net ook weer opnieuw geprobeerd zonder ook maar iets aan te passen, en dan doet hij het weer niet..🤔 Zónder adblocker..

0 Kudos
HaJee83
Level 16

Zelfde verhaal hier als eerder: aan niet, uit wel en weer aan wel. Had je na het uitschakelen van de blocker wel even je pagina vernieuwd?

0 Kudos
Lucas01
Level 14
Topicstarter

Ik gebruik helemaal geen adblocker, het werkt dus soms wel en soms niet zonder dat ik iets aanpas.

0 Kudos
Bert
Level 21

Het hangt ervan af via welke weg je in een topic komt of de spoiler wel goed werkt of niet, er wordt al naar gekeken door Ziggo.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Lucas01,

Dit is inderdaad een bekend probleem. Afhankelijk hoe je het topic bezoekt en of het de eerste keer is, doet de spoilertag het soms niet. De verwachting is op dit moment dat dit eind december opgelost is. Het kan soms helpen de pagina even te herladen. Voor zover mij bekend maakt een adblocker niet uit 🙂

Marja-Leo
Level 5

@Lucas01 

Jouw test-spoiler werkt voor mij wel. Vraagje: hoe maakt men in deze community een spoiler?

0 Kudos
Lucas01
Level 14
Topicstarter

Hi @Alex ,

Bedankt voor je reactie, hopelijk is het snel opgelost. 🙂

@Marja-Leo ,

Je kunt een spoiler maken door op het driehoekje met uitroepteken te klikken:

CommunityZiggo.png

Marja-Leo
Level 5

@Lucas01