Verwijderd account
Niet van toepassing

Verwijderen account

Vriendelijk verzoek zonder verdere discussie mijn account te verwijderen.

Ik ben al ruim een jaar een tevreden glasvezelklant en heb totaal geen enkele intentie om in de toekomst weer een Ziggo of Vodafone abonnement af te sluiten en deze community nog verder te bezoeken. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Buurman,

 

We vinden het jammer je te zien vertrekken, maar uiteraard respecteren we je keuze. Mocht je in de toekomst toch weer Vodafone of Ziggo klant worden, dan ben je van harte welkom terug op de Community  de deur staat altijd open! 

We wensen je veel plezier met je glasvezelverbinding en alle goeds voor de toekomst.

Bekijk in context

7 Reacties 7
xJBx
Level 11

Een VodafoneZiggo Community Moderator komt binnen kort langs om je community account te verwijderen, nog even geduld.

0 Kudos
User68269
Level 17

@xJBx dacht je dat @Verwijderd account dat niet weet.
Jaren lang hier als vaste gebruiker aanwezig geweest en heeft nu bij kpn het groen gevonden.
Dus hij weet wel hoe het werkt.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Buurman,

 

We vinden het jammer je te zien vertrekken, maar uiteraard respecteren we je keuze. Mocht je in de toekomst toch weer Vodafone of Ziggo klant worden, dan ben je van harte welkom terug op de Community  de deur staat altijd open! 

We wensen je veel plezier met je glasvezelverbinding en alle goeds voor de toekomst.

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Idem: 

Vriendelijk verzoek zonder verdere discussie mijn account te verwijderen.

Ik ben al ruim een jaar een tevreden klant van een andere provider en heb geen enkele intentie om in de toekomst weer een Ziggo of Vodafone abonnement af te sluiten en deze community nog verder te bezoeken. U hoeft ook niet bij me langs te komen. Verwijder mijn account a.u.b. 

0 Kudos
xJBx
Level 11

Dat kan altijd geregeld worden, alleen weet ik niet of een VodafoneZiggo Community Moderator dit nog leest, omdat je in iemand anders zijn topic een verzoek indient wat al af is gehandeld. Het is daarom misschien raadzaam om dit verzoek in een nieuw topic te vragen. 

0 Kudos
EnergieBoy
Level 20

Veel plezier bij je nieuwe provider. Een VodafoneZiggo medewerker zal je account verwijderen. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Vriendelijk verzoek zonder verdere discussie mijn account te verwijderen.

Geregeld, wellicht tot een volgende keer 🙂