Vriendelijk verzoek zonder verdere discussie mijn account te verwijderen.
Ik ben al ruim een jaar een tevreden glasvezelklant en heb totaal geen enkele intentie om in de toekomst weer een Ziggo of Vodafone abonnement af te sluiten en deze community nog verder te bezoeken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Buurman,
We vinden het jammer je te zien vertrekken, maar uiteraard respecteren we je keuze. Mocht je in de toekomst toch weer Vodafone of Ziggo klant worden, dan ben je van harte welkom terug op de Community de deur staat altijd open!
We wensen je veel plezier met je glasvezelverbinding en alle goeds voor de toekomst.
Een VodafoneZiggo Community Moderator komt binnen kort langs om je community account te verwijderen, nog even geduld.
@xJBx dacht je dat @Verwijderd account dat niet weet.
Jaren lang hier als vaste gebruiker aanwezig geweest en heeft nu bij kpn het groen gevonden.
Dus hij weet wel hoe het werkt.
Goedemorgen @Buurman,
We vinden het jammer je te zien vertrekken, maar uiteraard respecteren we je keuze. Mocht je in de toekomst toch weer Vodafone of Ziggo klant worden, dan ben je van harte welkom terug op de Community de deur staat altijd open!
We wensen je veel plezier met je glasvezelverbinding en alle goeds voor de toekomst.
Idem:
Ik ben al ruim een jaar een tevreden klant van een andere provider en heb geen enkele intentie om in de toekomst weer een Ziggo of Vodafone abonnement af te sluiten en deze community nog verder te bezoeken. U hoeft ook niet bij me langs te komen. Verwijder mijn account a.u.b.
Dat kan altijd geregeld worden, alleen weet ik niet of een VodafoneZiggo Community Moderator dit nog leest, omdat je in iemand anders zijn topic een verzoek indient wat al af is gehandeld. Het is daarom misschien raadzaam om dit verzoek in een nieuw topic te vragen.
Veel plezier bij je nieuwe provider. Een VodafoneZiggo medewerker zal je account verwijderen.
Geregeld, wellicht tot een volgende keer 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.