AoxoMoxoA
Level 17

Zwart op groen niet goed leesbaar (o.a. bij gearchiveerde onderwerpen)

Staat wellicht nog ergens op een to do-lijstje

AoxoMoxoA_0-1763486691601.png

Zwart op donkergroen is niet zo goed leesbaar. Donkergroen hoort denk ik ook niet in de huisstijl.

e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Wim C.
Level 18

Goed opgemerkt @AoxoMoxoA ik heb deze melding ook al gemaakt en er zijn nog wel meer dingetjes.

IMG_1889.jpeg

En zo zijn er nog wel meer dingetjes die blijkbaar over het hoofd zijn gezien.
Mijn voorbeeld lijkt al beter leesbaar. En gelijk even dat stomme PM vervangen voor 24-uurs notering.

Je hebt de inhoud van 14.49 uur automatisch opgeslagen.
Laden of Annuleren
AoxoMoxoA
Level 17
Topicstarter

@Wim 

Twee maanden terug zag jouw groene melding er ook nog anders uit, zie mijn reactie over diezelfde melding, waarbij 'Laden' in wit lettertype op lichtblauw werd weergegeven. Zie:  Toegankelijkheid? Foutje - Vodafone & Ziggo Community.

Een kwestie van 'continuous improvement', die bij hedendaagse bedrijven standaard in het budget opgenomen wordt.

edit: de keuze van de kleuren zal niet het probleem zijn, maar het vinden van welk stylesheet/parameter, of wat dan ook, zal gewoon niet zo makkelijk zijn.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @AoxoMoxoA & @Wim C. ,

Klopt, deze kleuren zijn niet heel ideaal qua leesbaarheid en gaat op verschillende plekken nog niet helemaal goed. We hebben het doorgezet!

Dave
Level 20

Gelukkig @Alex  ook onderste balk met berichten, Privé berichten of meldingen dan zie je er zijn geen meldingen.

Scherm­afbeelding 2025-12-04 om 08.56.53.png

Scherm­afbeelding 2025-12-03 om 23.10.19.png

Scherm­afbeelding 2025-12-03 om 15.01.50.png

0 Kudos
CreativeS
Level 16

Nou ja, die geel met zwarte tekst vind ik vrij duidelijk. Groen met zwart is (vind ik) wel een issue.

Pineapple
Level 16

@CreativeS  schreef:

Nou ja, die geel met zwarte tekst vind ik vrij duidelijk. Groen met zwart is (vind ik) wel een issue.

Helemaal mee eens.