Vraag
Reacties
Oplossing
Japie33
Level 6

Aanbieding Vodafone correct?

Zag via Pepper een aanbieding van Vodafone 10 Gb voor 9,50, heb je Ziggo dan wordt het 20Gb samen met onbeperkt bellen kom je uit op 12,00 euro.

Aangezien ik lees dat er veel moeilijkheden zijn als het gaat om de contracten is dit correct?

Zit zelf ook nog bij Vodafone maar geen contractuele verplichtingen meer.

https://directsales.ziggo.nl/ziggoextravoordeel/details/98689?p=vf_con_m&deal=yes

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 20

Hoi @Japie33 
Als ik hem zo bekijk dan klopt het allemaal wel wat je zegt. Je krijgt dan 20GB omdat je ook Ziggo hebt maar onbeperkt bellen zit hier niet in en dat neem je er dan bij voor 2,50 euro per maand. Als je veel moeilijkheden hebt gelezen dan zou ik zeggen, niet doen. Anders moet je de uitdaging aangaan en je huidige 06 nummer bij Vodafone laten omzetten naar een prepaid nummer (dit kan je elke dag doen omdat je zegt dat je niet meer vast dit aan een contract (duurt overigens wel 1 maand opzegtermijn)). Alleen komt dan de vraag of Pepper deze korting nog heeft over 1 maand. 

Het kan allemaal wel maar met een kleine omweg 🙂 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Dokie
Level 11

Als je verder gaat in het proces van bestellen kun je alleen kiezen voor:
Een nieuw nummer
Dat je van een andere provider overstapt
Of overstapt van Vodafone Prepaid.

Ik denk dus dat dit een extra aanbieding is voor mensen die hieraan voldoen.

EnergieBoy
Level 20

Hoi @Japie33 
Als ik hem zo bekijk dan klopt het allemaal wel wat je zegt. Je krijgt dan 20GB omdat je ook Ziggo hebt maar onbeperkt bellen zit hier niet in en dat neem je er dan bij voor 2,50 euro per maand. Als je veel moeilijkheden hebt gelezen dan zou ik zeggen, niet doen. Anders moet je de uitdaging aangaan en je huidige 06 nummer bij Vodafone laten omzetten naar een prepaid nummer (dit kan je elke dag doen omdat je zegt dat je niet meer vast dit aan een contract (duurt overigens wel 1 maand opzegtermijn)). Alleen komt dan de vraag of Pepper deze korting nog heeft over 1 maand. 

Het kan allemaal wel maar met een kleine omweg 🙂 

0 Kudos
Japie33
Level 6
Topicstarter

Was nog niet zover gegaan dat je alleen een nieuw nummer kan kiezen, was al wel aan het kijken naar een andere abonnement want deze wordt mij te duur omdat ik het niet meer nodig heb. Schijnbaar mogen alleen nieuwe klanten hier gebruik van maken en dat is jammer want nu ga ik naar een andere provider. Ik begrijp het niet, er lopen honderden per week weg en inmiddels al 12 miljard schuld.

Bedankt voor uw reactie.

0 Kudos