Vraag
Reacties
Oplossing
thetheeuw
Level 5

Actie ziggo sim only niet kunnen verlengen

Ik zag bij toeval nog dat er een actie was bij Ziggo voor een Vodafone sim only, maar het lukte mij niet om mijn huidige abonnement te verlengen. 

ik zou het op prijs stellen als hier door iemand van Ziggo of Vodafone nog naar gekeken kan worden?

ik heb de foto bijgevoegd 

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 20

Hoi @thetheeuw 

Je kan 120 dagen, voor het einde van je huidige contract, je abonnement verlengen. Mocht je huidige contract binnen die 120 dagen eindigen dan is het mogelijk. Loopt het contact langer dan die 120 dagen dan is verlengen niet mogelijk en moet je nog even wachten.

Nu weet ik niet of dit het geval is, maar dan heb je deze info alvast. Is bovenstaande helemaal niet van toepassing dan even wachten op iemand van VodafoneZiggo en die gaan je helpen om te zien wat er mis is gegaan. 

Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy
Level 20

Hoi @thetheeuw 

Je kan 120 dagen, voor het einde van je huidige contract, je abonnement verlengen. Mocht je huidige contract binnen die 120 dagen eindigen dan is het mogelijk. Loopt het contact langer dan die 120 dagen dan is verlengen niet mogelijk en moet je nog even wachten.

Nu weet ik niet of dit het geval is, maar dan heb je deze info alvast. Is bovenstaande helemaal niet van toepassing dan even wachten op iemand van VodafoneZiggo en die gaan je helpen om te zien wat er mis is gegaan. 

Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

thetheeuw
Level 5
Topicstarter

Dank je wel! Net even via chat contact gehad. En hebben hem om kunnen zetten