Vraag
Reacties
Oplossing
Mogan2023
Level 3

Extra data wordt niet stopgezet na afspraken in chat

Goedemiddag,

In augustus heb ik via de chat contact gehad, om een maand extra data uit te zetten. Inmiddels is het oktober, en staat deze 5GB extra data er nog in. Chatten kan blijkbaar niet meer, de medewerker die ik telefonisch sprak snapte er niks van en bleef herhalen dat de extra Blox pas in december uitgezet kan worden. Het zijn geen Blox maar extra data. Omdat ik niet meer in de chat kan, heb ik geen bewijs dat er meerdere keren is aangegeven dat dit voor één maand extra was… Iemand tips hoe nu te handelen? Ik heb inmiddels dus al twee maanden die 5GB extra data, en heb er al 200 dus meer dan genoeg waar ik alleen maar extra voor moet betalen nu

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen
25 Reacties 25
Mogan2023
Level 3
Topicstarter

Goedemorgen Ryan,

Dank voor de terugkoppeling! Ik wacht de factuur nog even af, voor nu zie ik dat de 5gb er niet meer in staat. Helaas op een ander nummer nog wel 1gb extra, die ook tijdelijk zou zijn (augustus..) Waarschijnlijk door verlenging abonnement werkt dit elkaar tegen..? Is het mogelijk deze er ook nog uit te halen?! 

0 Kudos
Mogan2023
Level 3
Topicstarter

Deze kan ik zelf ook niet aanpassen.. waarschijnlijk dus omdat de verlenging dit tegen houdt.. ook hier kan ik niet meer over terug in de chat. Maar dezelfde afspraak gemaakt in augustus..

IMG_3006.jpeg

0 Kudos
Mogan2023
Level 3
Topicstarter

Je geeft aan dat oktober dan vergoed wordt, maar de maand september niet begrijp ik?

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Mogan2023 , goed dat je deze extra vragen stelt. De periode van oktober zijn inderdaad als eerste vergoed. Inmiddels zijn ook de kosten voor september gecrediteerd op je account. Dit wordt binnen 24 uur zichtbaar in je My Vodafone account.

Op het andere nummer ga ik ook proberen of ik deze toevoeging gelijk kan verwijderen. Zo te zien lukt mij dat alleen per 30 november ivm de opzegtermijn. Reageer morgen op dit bericht, dan bekijken we dan of mijn aanpassing is gelukt per direct of dat het systeem toch de opzegtermijn heeft gehanteerd.

We houden contact !

Mogan2023
Level 3
Topicstarter

Goedemorgen Meindert,

Dank voor je snelle reactie! Ik hou het in de gaten en hoor graag van je als het is gelukt 🙏🏽

Met vriendelijke groet,

Sonja Rijkee

Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Mogan2023 , het is gelukt. De extra bundel op het andere nummer heb ik ook succesvol kunnen verwijderen per vandaag. Dus deze is vanaf morgen ook niet meer zichtbaar in het My Vodafone account.