Goedemiddag,
In augustus heb ik via de chat contact gehad, om een maand extra data uit te zetten. Inmiddels is het oktober, en staat deze 5GB extra data er nog in. Chatten kan blijkbaar niet meer, de medewerker die ik telefonisch sprak snapte er niks van en bleef herhalen dat de extra Blox pas in december uitgezet kan worden. Het zijn geen Blox maar extra data. Omdat ik niet meer in de chat kan, heb ik geen bewijs dat er meerdere keren is aangegeven dat dit voor één maand extra was… Iemand tips hoe nu te handelen? Ik heb inmiddels dus al twee maanden die 5GB extra data, en heb er al 200 dus meer dan genoeg waar ik alleen maar extra voor moet betalen nu
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedendag @Mogan2023 en welkom op de Community! Vanuit het account zie ik enkele orders die deze annulering van de bundel tegenwerken. Omdat deze order per 31 augustus aangemaakt is, weerhoud het zowel jou als ons om de bundel eruit te halen.
We snappen zeker dat je graag wilt dat deze bundel uit gezet wordt, daarom monitoren wij het vanuit hier en halen wij de bundel eruit zodra de optie er is, ook kan je het teveel gevraagd geld netjes terug verwachten tegen die tijd. Dat komt helemaal goed.
Goedendag @Mogan2023 de bundel is stopgezet zie ik. De kosten voor de periode oktober voor de 5GB. bundel zijn bij deze vergoed. Dit bedrag wordt met de aankomende factuur verrekend met het maandbedrag.
Hallo @Mogan2023 , het is gelukt. De extra bundel op het andere nummer heb ik ook succesvol kunnen verwijderen per vandaag. Dus deze is vanaf morgen ook niet meer zichtbaar in het My Vodafone account.
Hoi @Mogan2023 ,
Wat staat er precies in je factuur qua specificaties? Uiteraard alleen die info delen en geen persoonsgegevens.
Een moderator/ forum medewerker zal over een paar dagen reageren. 🙂 Kun je alvast je profiel invullen met postcode en huisnummer? Zie deze link: https://community.vodafoneziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dit is de specificatie.
Hi @Mogan2023 ,
Helder. Heb je het uitzetten al geprobeerd via My Vodafone ?
Als het via daar niet lukt kan een moderator het ook voor je doen. 🙂
Hier staat nu ineens een vinkje bij, vanmiddag nog niet. In augustus heb ik deze extra aangevraagd en aangegeven deze in september niet meer nodig te zijn (ivm vakantie zover wifi voor twee personen lukte het niet met de 200gb)
Hier staat ook duidelijk dat je hem op elk moment kunt opzeggen. En dan einde van de maand zou hij uit worden gezet. Ik heb in augustus meteen deze weer opgezegd via chat, maar helaas geen screenshot van genomen. De mevrouw aan de telefoon zegt nee dat kan pas na twee of drie maanden uitgezet worden 🤔
Maar feit blijft dus dat ik nu 3,5/4 maanden €20 extra betaal voor een dienst die ik maar voor 1 maand heb afgenomen. En welke ik dus meteen heb stopgezet maar dus blijkbaar nog steeds doorloopt (ik ben zelf in tussentijd geopereerd dus zag het ook pas later)
@Mogan2023 dat is inderdaad vreemd en had de medewerker dan aan moeten geven voor het toevoegen, ook op de website staat niet duidelijk vermeld dat het minimaal 3 maanden is.
Een moderator reageert binnen enkele dagen en kan er naar kijken.
Hoi @Mogan2023
Dit is nu echt iets voor een VodafoneZiggo medewerker. Het is heel vreemd dat je het niet kan opzeggen en dan zou het het eind van de maand moeten stoppen (ook nu want dan zou het eind oktober moeten zijn). Ik ga er vanuit dat je dit wel zelf een keer hebt gedaan door een Sms te sturen met "5 GB EU UIT" naar 4000.
Waarom er in je app staat dat je tot 10-12-2025 wachten is gek en ik zou ook niet weten hoe dit kan. Maar zoals ik al aangaf, gelukkig zijn er VodafoneZiggo medewerkers die dit voor je kunnen uitzoeken.
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Dank voor je snelle en duidelijke reactie!! 🙏🏽
Helaas wist deze medewerker er niet veel van, reageerde ook erg bijzonder door te blijven zeggen “je kunt Blox niet zomaar uitzetten “. Terwijl ik al meerdere keren aangaf dat het om extra data ging 😟 Dank voor je reactie!
Goedendag @Mogan2023 en welkom op de Community! Vanuit het account zie ik enkele orders die deze annulering van de bundel tegenwerken. Omdat deze order per 31 augustus aangemaakt is, weerhoud het zowel jou als ons om de bundel eruit te halen.
We snappen zeker dat je graag wilt dat deze bundel uit gezet wordt, daarom monitoren wij het vanuit hier en halen wij de bundel eruit zodra de optie er is, ook kan je het teveel gevraagd geld netjes terug verwachten tegen die tijd. Dat komt helemaal goed.
Iets om maar even op te letten @Mogan2023.
Ryan geeft aan dat ze het in orde maken en dat je het teveel betaalde geld netjes terug krijgt. Voor nu zal dat het juiste antwoord zijn maar blijf ook zelf even opletten en mocht het fout gaan, trek hier dan nog even aan de bel. Maar als het goed gaat, en je hebt je geld terug ontvangen, laat het dan ook even weten (dan weten we of Vodafone z'n werk echt goed doet 😉 😜 ).
Dank voor je heldere antwoord Ryan 🙏🏽 Ik ga het in de gaten houden, heb je enig idee wanneer dit ongeveer zal zijn?!
Thnx! Dat zal ik zeker doen, heb er wel van geleerd nu, toch regelmatig even je rekening checken 😉 Helaas door operatie en langere ziekenhuis opname liep de controle nu even anders..
@Mogan2023 als ik de order naloop, geeft die 31 oktober aan. Maar zoals vermeld, de bundel gaat uit en de kosten worden tegen die tijd vergoed 🙂
Dank 👍🏽
Goedendag @Mogan2023 de bundel is stopgezet zie ik. De kosten voor de periode oktober voor de 5GB. bundel zijn bij deze vergoed. Dit bedrag wordt met de aankomende factuur verrekend met het maandbedrag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.