Gisteren heb ik de factuur betreft mijn achterstallige betaling betaald. Tot op heden staat dat de desbetreffende factuur nog steeds betaald zou moeten worden
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden door een Ziggo forum medewerker.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Heb je de achterstallige betaling handmatig overgemaakt of is dit met een ideal betaling gedaan?
Als je dit handmatig heb betaald, dan kan het kloppen dat dit nog niet is verwerkt. Vaak duurd dat wel even een aantal dagen, ze moeten dit namelijk handmatig controleren.
Goedendag @Kvo999
Als de factuur betaald is, snap ik dat je vreemd opkijkt als er aangegeven wordt dat dit nog niet het geval is. We kijken graag met je mee.
De recentste betaling is door ons op 24 november ontvangen. De factuur ter waarde van € 202,41 staat hier nog steeds open.
Dit is ook het bedrag dat donderdag betaald was en zo ja, hoe heb je dit betaald zoals @xJBx ook al aangaf?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.