Ik zit sinds vorige maand in de bewindvoering nu kreeg ik vandaag een sms dat morgen ik word geblokkeerd vanwege betaling die open staat maar mijn bewindvoerder zou dit oppakken voor mij en het betalen
kunt u met me mee kijken ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Samantha_1987, welkom hier!
Een SMS waar je logischerwijs van schrikt, vooral omdat je jouw mobiele abonnement nodig hebt voor jouw werk. Ik zie dat er gisteren nog contact is geweest met één van mijn collega's hierover. Bij deze wil ik je graag gerust stellen dat het openstaande saldo inmiddels is voldaan. Beide betalingen zijn gisteren verwerkt.
Als je morgen al geblokkeerd gaat worden kan je het best contact zoeken met de bewindvoerder om dit te voorkomen, een medewerker reageerd vaak binnen een paar werkdagen.
Ja die zijn vandaag niet meer te bereiken vandaar
en heb mij telefoon echt nodig voor mijn werk
Dat is hoogstwaarschijnlijk een scam/phising sms’je. Vodafone/Ziggo werkt niet op deze manier. Deze criminelen werken altijd met meldingen onder tijdsdruk. Kijk ook maar eens op fraudehelpdesk.nl naar voorbeelden.
Kijk woensdag ook naar RTL5 20:30 Scam Alert: Trap Er Niet In!
Als je wilt kijken hoe daadwerkelijk het met de status van je facturen staat login en kijk in de Vodafone&Ziggo app
Hi @Samantha_1987, welkom hier!
Een SMS waar je logischerwijs van schrikt, vooral omdat je jouw mobiele abonnement nodig hebt voor jouw werk. Ik zie dat er gisteren nog contact is geweest met één van mijn collega's hierover. Bij deze wil ik je graag gerust stellen dat het openstaande saldo inmiddels is voldaan. Beide betalingen zijn gisteren verwerkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.