Vraag
Reacties
Oplossing
Samantha_1987
Level 1

Factuur.

Ik zit sinds vorige maand in de bewindvoering nu kreeg ik vandaag een sms dat morgen ik word geblokkeerd vanwege betaling die open staat maar mijn bewindvoerder zou dit oppakken voor mij en het betalen 

kunt u met me mee kijken ?  

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Samantha_1987, welkom hier!

Een SMS waar je logischerwijs van schrikt, vooral omdat je jouw mobiele abonnement nodig hebt voor jouw werk. Ik zie dat er gisteren nog contact is geweest met één van mijn collega's hierover. Bij deze wil ik je graag gerust stellen dat het openstaande saldo inmiddels is voldaan. Beide betalingen zijn gisteren verwerkt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Tjeerd85
Level 15

Als je morgen al geblokkeerd gaat worden kan je het best contact zoeken met de bewindvoerder om dit te voorkomen, een medewerker reageerd vaak binnen een paar werkdagen. 

0 Kudos
Samantha_1987
Level 1
Topicstarter

Ja die zijn vandaag niet meer te bereiken vandaar 

en heb mij telefoon echt nodig voor mijn werk 

0 Kudos
Karel.
Level 17

Dat is hoogstwaarschijnlijk een scam/phising sms’je. Vodafone/Ziggo werkt niet op deze manier. Deze criminelen werken altijd met meldingen onder tijdsdruk. Kijk ook maar eens op fraudehelpdesk.nl naar voorbeelden.

Kijk woensdag ook naar RTL5 20:30 Scam Alert: Trap Er Niet In!

0 Kudos
Karel.
Level 17

Als je wilt kijken hoe daadwerkelijk het met de status van je facturen staat login en kijk in de Vodafone&Ziggo app 

IMG_1253.jpeg

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Samantha_1987, welkom hier!

Een SMS waar je logischerwijs van schrikt, vooral omdat je jouw mobiele abonnement nodig hebt voor jouw werk. Ik zie dat er gisteren nog contact is geweest met één van mijn collega's hierover. Bij deze wil ik je graag gerust stellen dat het openstaande saldo inmiddels is voldaan. Beide betalingen zijn gisteren verwerkt.