Twee problemen; na het blokkeren van mijn simkaart vond ik de telefoon gelukkig terug. Deblokkeren ging makkelijk via de app, enkel nu 10 dagen later kan ik nog niet bellen/gebeld worden.
Tevens heb ik mijn abonnement verhoogd naar Red unlimited op 7 oktober. 17 oktober ontvang ik het bericht dat ik voor 100 euro internet kosten heb gemaakt. Gebeld. Upgrade niet doorgevoerd, zou alsnog die dag gebeuren maar aan de kosten niets te doen?. Tevens tips ontvangen om weer te kunnen bellen/gebeld worden. Mocht niet baten.
Nu 3 dagen later alsnog GEEN internet en ik kan niet bellen. Maw onbereikbaar
Hoi @Isabellaellae
Dit is natuurlijk erg vervelend en alleen te bekijken door een VodafoneZiggo medewerker. Waarom je 10 dagen later nog niet kan betalen is vreemd, maar ook dat kan bekeken worden door een medewerker.
De reden dat je een hoge rekening hebt gekregen kan zijn dat je op de dag van overzetten gelijk begonnen bent met veel data te gebruiken terwijl je nog niet over was naar het nieuwe contract? Maar dit is voor mij gissen natuurlijk. Mijn tip is om even te wachten tot iemand van VodafoneZiggo je komt helpen.
Lees bij het wachten op een VodafoneZiggo medewerker onderstaande balk aub:
| ⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten VodafoneZiggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van VodafoneZiggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Al geprobeerd of het werkt door je simkaart er even uit te halen? Of je smartphone even opnieuw opstarten?
Hi @Isabellaellae en dat loopt alles behalve soepel. Duik ik ervoor je in, wil je daarvoor onder je privé profiel het mobiele nummer toevoegen?
Kan ik er daarna mee aan de slag Klik hier om naar je profiel te gaan. Heeft de herstart zoals @HaJee83 benoemd geholpen?
Nog steeds geen verbetering. Wat gaat hier fout vodafone?????
Hi @Isabellaellae,
Mijn excuses dat we nu pas reageren. Maar ik was even benieuwd hoe het ervoor staat op dit moment? Werkt je simkaart inmiddels weer zoals het zou moeten?
Niets werkt. Internet NOG STEEDS niey omgezet. En ik kan niet bellen of gebeld worden. Kan iemand aub iets ondernemen, dit is echt niet oke.
Ik ben nu al weken niet bereikbaar en mijn contract is niet omgezet zoals afgesproken waardoor mijn verbruikskosten kosten HOOG zijn.
Zoals je leest @Roland, de klant is nog niet geholpen. Zouden jullie hier achteraan willen gaan. Best vervelend als je niet bereikbaar bent en ook nog een verkeerd abonnement hebt.
Hi @Isabellaellae,
Dat je hier van baalt kan ik mij ontzettend goed voorstellen, en dat spijt mij dan ook enorm. Nu zie ik dat de order vandaag zou moeten doorlopen wat betreft het nieuwe abonnement, ik ben er alleen nog niet achter waar deze vertraging vandaan komt. Verder zou ik je graag willen vragen om het simkaart nummer eens onder je profiel te plaatsen om te kijken of deze nog wel klopt. Je mag zelf ook even in je Myvodafone account checken welk simkaart nummer daar staat en of dit de juiste is. Dan kunnen we hier meteen mee verder.
Hi Roland, ik heb inmiddels het simkaartnummer geplaatst.
Hallo @Isabellaellae , bedankt voor het doorgeven van het simkaartnummer. Ik heb alle instellingen van je simkaart gecontroleerd en mogelijk de oorzaak gevonden. Start je toestel eenmalig opnieuw op. Daarna moet het probleem opgelost zijn en zal alles weer goed werken bij je!
Helaas, meindert. Nog steeds geen mogelijke tot bellen/gebeld worden. Er staat dat er geen simkaart is, enkel heb ik nu wel gewoon data.
Is een nieuwe simkaart geen optie?
Goedemorgen @Isabellaellae,
Oke, dus als ik het goed begrijp werkt het internet momenteel wel, maar alleen het bellen niet. We zijn dus op de helft zo lijkt het. Nu is mijn vraag, of je eens kunt checken met welk netwerk je bent verbonden? En zou je een een netwerkcheck kunnen doen op deze pagina: Probleemoplosser - Vodafone.nl
Laat je mij weten via deze weg wat hiervan de resultaten?
Internet heeft het de hele tijd gedaan, enkel was dit op omdat het abbo niet correct/tijdig is overgezet. Verbonden op vodafone netwerk.
Qua netwerk zien we dat het nog niet helemaal goed gaat, wil je daarom de volgende stappen nog eens volgen?
Ga naar je instellingen ----> mobiele gegevens ---> netwerkoperators. Zet automatisch selecteren uit. En klik dan op een andere provider.
De telefoon zal dan proberen om contact te maken met een ander netwerk. Dit zal geweigerd worden maar het toestel is dan even bij ons van het netwerk geweest. Zet automatisch selecteren weer aan en zet daarna het toestel een kwartier uit en dan weer aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.