Goedemorgen,
ik doe het maar via hier aangezien ik op geen andere wijze in contact kan komen. Momenteel heb ik een betalingsachterstand en hierdoor is mijn aansluiting nu deels geblokkeerd. Mede de reden waarom ik niet kan bellen naar Vodafone.
Graag zou ik in contact willen komen om, indien mogelijk, een betalingsregeling af te spreken. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Ik begrijp dat het in principe mijn probleem is maar wegens vrij heavy persoonlijke omstandigheden kwam ik niet goed rond en ik moet contact opnemen met mijn artsen.
Is er a.u.b. iemand die mij via deze community kan helpen? Bij voorbaat dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedendag @Auke2025 en welkom op de Community!
Als het wat anders gelopen is dan verwacht, kan het natuurlijk eens voorkomen. Op het account zie ik dat het contact inmiddels ook gelukt is en dat de regeling in ons systeem verwerkt staat. Is dat ook weer rond 🙂
Er komt in de loop van de dag een ziggo medewerker langs die je probleem oppakt. Zet ondertussen even je gegevens in je profielpagina. Die zijn alléén zichtbaar voor ziggomedewerkers.
Goedendag @Auke2025 en welkom op de Community!
Als het wat anders gelopen is dan verwacht, kan het natuurlijk eens voorkomen. Op het account zie ik dat het contact inmiddels ook gelukt is en dat de regeling in ons systeem verwerkt staat. Is dat ook weer rond 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.