Vraag
Reacties
Oplossing
Auke2025
Level 1
Nieuw

Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?

Goedemorgen,

ik doe het maar via hier aangezien ik op geen andere wijze in contact kan komen. Momenteel heb ik een betalingsachterstand en hierdoor is mijn aansluiting nu deels geblokkeerd. Mede de reden waarom ik niet kan bellen naar Vodafone. 

Graag zou ik in contact willen komen om, indien mogelijk, een betalingsregeling af te spreken. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Ik begrijp dat het in principe mijn probleem is maar wegens vrij heavy persoonlijke omstandigheden kwam ik niet goed rond en ik moet contact opnemen met mijn artsen. 

Is er a.u.b. iemand die mij via deze community kan helpen? Bij voorbaat dank!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag @Auke2025 en welkom op de Community!
Als het wat anders gelopen is dan verwacht, kan het natuurlijk eens voorkomen. Op het account zie ik dat het contact inmiddels ook gelukt is en dat de regeling in ons systeem verwerkt staat. Is dat ook weer rond 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Hatolex
Level 16

Er komt in de loop van de dag een ziggo medewerker langs die je probleem oppakt. Zet ondertussen even je gegevens in je profielpagina. Die zijn alléén zichtbaar voor ziggomedewerkers.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag @Auke2025 en welkom op de Community!
Als het wat anders gelopen is dan verwacht, kan het natuurlijk eens voorkomen. Op het account zie ik dat het contact inmiddels ook gelukt is en dat de regeling in ons systeem verwerkt staat. Is dat ook weer rond 🙂

0 Kudos