Goedemorgen @Mvdb69,
Dankjewel voor je bericht! Ik heb de incassodatum aangepast voor je. De incasso vindt voortaan plaats rond de 26e . Dit is in verband met weekenden en feestdagen. De komende factuur zal nog op de oude incassodatum plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Hoi @Mvdb69
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag.
Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde 😉
Goedemorgen @Mvdb69,
Dankjewel voor je bericht! Ik heb de incassodatum aangepast voor je. De incasso vindt voortaan plaats rond de 26e . Dit is in verband met weekenden en feestdagen. De komende factuur zal nog op de oude incassodatum plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.