Vraag
Reacties
Oplossing
Martinblomen
Level 2

Kun je de aangegeven levertijd aanhouden? iPhone 17

Goedemorgen,

Maandag 20/10 heb ik mijn iPhone 17 256gb sage green besteld.
Ik kan niet wachten om hem te ontvangen!

Op de statuspagina staat dit; "zie bijgevoegde foto"
Kan ik van deze datum uitgaan? 🙂 

ik hoor het graag! 🙂leverdatum.png

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 20

Je krijgt van Vodafone een sms als ze een precieze datum weten. Normaal gezien kan je wel uitgaan van deze bezorgdatum. Uiteraard kan er altijd iets tussen komen waardoor het toestel eerder komt, of iets later. Buiten de macht van Vodafone kan er ook nog van alles gebeuren, dat de bezorger en dag later komt (wat zo vaak gebeurd met bezorgen van pakjes want ze hebben het ontzettend druk). 

Begrijpelijk dat je er op zit te wachten, dat maakt het wachten alleen maar spannender 🫣😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy
Level 20

Je krijgt van Vodafone een sms als ze een precieze datum weten. Normaal gezien kan je wel uitgaan van deze bezorgdatum. Uiteraard kan er altijd iets tussen komen waardoor het toestel eerder komt, of iets later. Buiten de macht van Vodafone kan er ook nog van alles gebeuren, dat de bezorger en dag later komt (wat zo vaak gebeurd met bezorgen van pakjes want ze hebben het ontzettend druk). 

Begrijpelijk dat je er op zit te wachten, dat maakt het wachten alleen maar spannender 🫣😉

Martinblomen
Level 2
Topicstarter

Haha ja precies, heb maar 1 sms gekregen, klein weekje terug waarin stond dat hij eind week 46 pas bezorgd word.
Alleen zag ik bij de status 31 okt - 05 nov staan, dit maakte me wel zenuwachtig.. afwachten maar